Mannen min som ikke har noe forhold til fotball i det hele tatt sitter og gauler til TV'n med eldsten på fangetSer Bodø/Glimt-RBK jegFlere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min som ikke har noe forhold til fotball i det hele tatt sitter og gauler til TV'n med eldsten på fangetSer Bodø/Glimt-RBK jegFlere?
Bodø/Glimt - RBK, og glimt vinnerHvilken kamp?
Haha, ok!! B/G fan jegTror jeg lar være å svare på det akkurat i dag![]()
Okei, ja må vel innrømme det på gode dagerHaha, ok!! B/G fan jegVar liksom greit å innrømme det akkurat nå
Skulle gjerne vært på Aspmyra selv, men bor på andre siden av landet så blir dårlig med det..
Gjett a.... Håper hun sover lenge nå hvertfallÅ neeeeii... Sååå irriterende!!
Var vel også akkurat det mannen fant ut at han var....Haha, ok!! B/G fan jegVar liksom greit å innrømme det akkurat nå
Skulle gjerne vært på Aspmyra selv, men bor på andre siden av landet så blir dårlig med det..
Får satse på detGjett a.... Håper hun sover lenge nå hvertfall![]()
Haha!! Det er bra det!! High five til mannen din!Var vel også akkurat det mannen fant ut at han var....
Hva jobber han med?Ooooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Den står på her ogsåSer Bodø/Glimt-RBK jegFlere?
Pleier han ikke se fotball?Hjelp hva har skjedd, mannen står engasjert inne og ser på fotball..
Samboeren så bare teit på meg.. Jeg sa at jeg hadde lyst på noe godt og derfor tok brødskiver i stedeNam! Syyykt lenge siden sist jeg hadde det![]()
Han er fra Bodø...Haha!! Det er bra det!! High five til mannen din!
Hohoho! Morsom eller?Okei, ja må vel innrømme det på gode dager![]()
Ingen av oss liker egentlig fotball.Pleier han ikke se fotball?
Er vel alltid kjekt å slå de som ligger på topp ogsåHohoho! Morsom eller?Det er sant det da, var ikke vært for mange av de gode dagene denne sesongen. Hehe, men jeg innrømmer det på dårlige dager og da! Ikke bare medgangssupporter!
Ja! Vi dro fra festen 22.15 tror jeg og hun var våken hele veien hjem. Skikkelig gira etter kaker, kjeks og brusHehe...slitsomt å feste jadeilig at hun sov bra!
Her ser ingen av oss hellet fotballIngen av oss liker egentlig fotball.
Tror ikke en hel fotball kamp har vært på TV'n vår før
Det hadde jeg glemt! Husker nå at vi har snakka om det førHan er fra Bodø...
Tror han egentlig skulle ønske han hadde vært på Astmyra sammen med faren sin i dag
Hehe...er ikke det vanlig hos dere?Hjelp hva har skjedd, mannen står engasjert inne og ser på fotball..
Hun sovnet etter en god stund... Sover enda.. HeldigvisÅ nei så irriterende
Håper hun sover nå!