Skravletråd Juli.

Får håpe de sovner snart. Rart hvordan ting tar tid noen ganger...
Ja, når hun på fire spiser tre skiver... Bare fordi det er ristet brød. Og saaaaaaaakte. Og storebror gir seg etter halvannen, men halvt ned trappa snur. Nei, jeg glemte meg, jeg er sulten enda....

Men de sover nok nå, der er stille. Jeg går opp

Åååh, ja! Hun skulle bare innom for å levere noen nøkler og hente bensinkortet. Det første hun sier når jeg åpner døra er "vekket jeg H?" Jeg svarer jo "neida, tror det gikk....." Blir avbrutt av gråt... Takk skal du f... Meg ha :p

Haha, ja, og så må man bare bite i seg raseriet... De mente jo ikke å vekke ungen. (Det hjelper jo oss lite!!)

Her sitter gutta og spiser kvelds, mens jeg nyter siste rest av sol. I følge værmeldingen skal bikinien få hvilt seg lenge fremover... :(
Jepp, det er ingen problem ar storebror har rotet bort solbrillene sine den første uka...

Hjelp hva har skjedd, mannen står engasjert inne og ser på fotball..

Spent på hva kvelden bringer. Jentungen har våknet :(

Ooooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Min jobber i sofaen. Han har jobbet i stua, ved spisebordet tidligere, siden frokost, bare avbrutt av måltider og en og annen prat med ungene.

Hyggeligere for oss enn om han skulle være på kontoret hele dagen, men mye jobb på en fin søndag, og ikke ferie den kommende uka heller
.

Ooooog.. Der måtte mannen på jobb igjen plutselig! Fatter ikke at han Takler å ha en sånn jobb med så mye ansvar at man må stille opp i tide og utide jeg!
Kjenner til den. Har vært fire timer på jobb selv i frihelgen ;)

Juhuu! Det er festlig det... Får håpe hun sovner snart igjen!
Hoster en del, så må få litt hostesaft i alle fall. Håper hun får sovet litt i natt:)

Back
Topp