Gravid =)

Gratulerer!!!
 
Gratulerer så mye :)
 
Dere med PCO/PCOS - har dere gått på noen spesielle medisiner eller gjort noe spesielt?
 
Dere med PCO/PCOS - har dere gått på noen spesielle medisiner eller gjort noe spesielt?

Ja, jeg fikk først piller for å få perioden på plass, tror det heter Provera, og på 5. dag av mensen skulle jeg ta en hormonpille i 5 dager for å modne et egg (husker ikke hva den nye pillen heter). Men hør med gynokolog, det var der jeg fikk veldig god hjelp =)
 
Jeiiii =) Gratulerer =) Jeg ble også gravid med PCOS! Sluttet med pillen 19.03 og ble gravid 10.06! Måtte ta to tester for jeg trodde ikke på det! Har time på infertilitetsavdelingen i september som jeg bare kan avbestille ( prøvd i 6mnd. tidligere med ex. og fikk beskjed av Ezter Vanky at jeg heller skulle ta kontakt med en gang neste gang i stede for å prøve)
 
Dere med PCO/PCOS - har dere gått på noen spesielle medisiner eller gjort noe spesielt?
Gikk på Pergotime og Primolut for å få mens og eggløsning. Ingenting av dette virket på meg. Hadde kikhullsoperasjon i Januar, men fremdeles ingen tegn til eggløsning. Valgte da og prøve meg med Pergotime igjen for å se om eggene løsnet seg bedre da. Det gjorde de heldigvis og no har jeg en liten spire, så krysser fingre for at den blir der den er :)
 
Dere med PCO/PCOS - har dere gått på noen spesielle medisiner eller gjort noe spesielt?

Har brukt Letrozol denne måneden og progesteron etter EL, bare for å bruke sommermånedene på noe. Er egentlig midt i mellom to IVF forsøk.
 
Back
Topp