Gravid =)

Jeiiii =) Gratulerer =) Jeg ble også gravid med PCOS! Sluttet med pillen 19.03 og ble gravid 10.06! Måtte ta to tester for jeg trodde ikke på det! Har time på infertilitetsavdelingen i september som jeg bare kan avbestille ( prøvd i 6mnd. tidligere med ex. og fikk beskjed av Ezter Vanky at jeg heller skulle ta kontakt med en gang neste gang i stede for å prøve)

Takk, og gratulerer selv!!! =D På første tok det oss 2 år + kikhullsoperasjon + hormonpiller, så siste forsøket vi prøvde oss på før utenlandsreise og pause på noen mnd. blei fulltreff! =D Og denne gangen fikk vi full klaff på første forsøk med hormonpiller. Den venta jeg ikkje, for hos Gyn. var det proppfult av egg.... skikkelig nedtur! Men men.. det gikk fint =)

Gratulerer igjen!!! =)
 
Gikk på Pergotime og Primolut for å få mens og eggløsning. Ingenting av dette virket på meg. Hadde kikhullsoperasjon i Januar, men fremdeles ingen tegn til eggløsning. Valgte da og prøve meg med Pergotime igjen for å se om eggene løsnet seg bedre da. Det gjorde de heldigvis og no har jeg en liten spire, så krysser fingre for at den blir der den er :)

Gratulerer!! =)
 
Back
Topp