Skravletråd Juli.

Enig! Kunne trengt litt godvær egentlig. Syntes kroppen var mer på lag med meg når sola var her en liten stund forrige uke! Føler det sure været gjør at kroppen bare stivner :p

Skal ikke se bort fra at det hjelper på kroppen med sol og litt varme. Jeg blir helt ødelagt i ledda når det er kaldt, men har faktisk vært bedre i svangerskapet enn ellers:p

Er så mange esker og smådeler med i den sjenken at jeg tror det krever konsentrasjonen :p Men tven frister vel mer på en fredagskveld ser det ut til :p
Han får ta det etter frokost i morgen ;)

Ja, tenker samme jeg også. Har fulgt med en del i media i det siste også. Hvis alle hadde avlyst turen sin tid, hadde det jo bare blitt mer problemer for dem :/
Ja jeg også tenker at det må være bra for de at vi kommer nedover og legger igjen penger;)

Ja jeg også tenker at det må være bra for de at vi kommer nedover og legger igjen penger;)
Skal dere på fastlandet eller en av øyene da?

Vet ikke, fare for å bli ranet, ikke få betalt, fare for at de ikke får kjøpt inn mat og drikke, uroligheter....
Men jeg er ikke bekymret:)

Er vel mange farer uansett hvor man drar:p
Høres deilig ut med tur:) når drar dere?

Skal ikke se bort fra at det hjelper på kroppen med sol og litt varme. Jeg blir helt ødelagt i ledda når det er kaldt, men har faktisk vært bedre i svangerskapet enn ellers:p

Kanskje det er noe i det. Føler meg så stiv nå og hver bevegelse smerter så utsetter t.o.m noe så enkelt som dotur fordi alt føles så stivt ut :S :P

Han får ta det etter frokost i morgen ;)

haha etter frokost ja :p han har fritt hele dagen frem til vi skal i middag hos min bror på kvelden. Tipper han står opp rundt 9, spiller hele dagen eller ser på tv siden han har fritt, og starter opp med det en time før vi drar :p Han tror gjerne slile her ting er gjort på en halvtime, selv om jeg vet det tar myemye lengre :p

Ifjor var det helt fantastisk på denne tiden. Hadde knallsommer dag ut og dag inn. Nok til at hele ferien ble tilbrakt i nord norge med farting hit og dit. Var ute fra morgen til kveld og kosa oss skikkelig med grilling, strand og bading :D

Savner virkelig den tiden :p
Husker sommeren i fjor ja!;) Det var jo helt sensasjonelt bra i hele landet - over tid! Ikke akkurat hvert år nei!

Kanskje det er noe i det. Føler meg så stiv nå og hver bevegelse smerter så utsetter t.o.m noe så enkelt som dotur fordi alt føles så stivt ut :S :P

Håper det blir bedre snart da og at det ikke fortsetter når mini er ute;)
Men nå skal det jo komme litt sol så:D

Back
Topp