Skravletråd Juli.

Hva skjer ? Fikk vasket og lagd middag, også fikk jeg kjøpt utemøbler. Og ny stellekommode :D

Her er det sofasliting og tvtitting :) prøver å smiske med mannen for å få han til å starte skruinga på sjenken vi fikk i gave fra foreldrene mine idag :) er det avslapning resten av kvelden da? :)

Uff, jeg har funnet ut at vi har altfor mange ting. ;)
Er greit å få det ryddig til babyen kommer. :) Ikke slit deg ut da. ;) juli du har termin?

Altfor mye her og ja:o
Nå har jeg lata meg siden september pga lavt blodtrykk og lite energi, så da kan jeg gjøre litt nå. Kanskje det er med på å starte noe? :D hihi

Termin19. Juli, så egentlig kan mini bare komme syns jeg;)
Soverommet og stelleplass er ihvertfall klart. Og jeg har vaska veggene i 3 rom (4 om jeg teller med vindfanget som eget). Så det begynner å hjelpe nå:)

Då sk ni ha i stoff eller.?? Eg syns de e vanskeligt me små små barn og stoff sofa.

Blir nok stoff ja. Det er avtagbart trekk på putene på den vi har sett på, så det går an å vaske:)

Skal til Hellas vi og.
Men blir så lei av alle som sier tør dere det???
Ja, tenker samme jeg også. Har fulgt med en del i media i det siste også. Hvis alle hadde avlyst turen sin tid, hadde det jo bare blitt mer problemer for dem :/

Ja det blir nok det :)
Hehe du får true han :P

Høres ut som en god plan ;)

blunker litt med øya og smiler litt ekstra så kanskje det funker. ;) men nå fant han seg visst et program han så litt interessert på i, så tviler for at det blir noen sjenk ikveld på meg :p

Høres ut som en god plan ;)

blunker litt med øya og smiler litt ekstra så kanskje det funker. ;) men nå fant han seg visst et program han så litt interessert på i, så tviler for at det blir noen sjenk ikveld på meg :p
Han kan da vel gjøre to ting på en gang ;) :p

Hvis ikke må vi banke dem:p

Enig! Kunne trengt litt godvær egentlig. Syntes kroppen var mer på lag med meg når sola var her en liten stund forrige uke! Føler det sure været gjør at kroppen bare stivner :p

Kan vel fort bli litt vanskelig :p

Er så mange esker og smådeler med i den sjenken at jeg tror det krever konsentrasjonen :p Men tven frister vel mer på en fredagskveld ser det ut til :p

Back
Topp