Åh, kjedelig når være skal skifte så innmari!!Her har vi hatt sommervær i dag og det var på tide
Virker ikke være langvarig da
Har akkurat regnet litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, kjedelig når være skal skifte så innmari!!Her har vi hatt sommervær i dag og det var på tide
Virker ikke være langvarig da
Har akkurat regnet litt.
Vært en del her og. Ikke meldt like fint neste uke daVi har heldigvis hatt mye sol
SafarikakeHvilken?
Det hjelper nok ikke megKrysser fingre for det
Hvis ikke så har jeg![]()
Therese sin safarikakeHva slags kake?
Haha!!Mye kake og annet godissnakk her!
Åjja, du er solbrent ja! Skjønte ikke helt hva du mente i stad når du snakka om rosa, hahaEr du veldig brent?
Ja, så voldsomt også :/Åh, kjedelig når være skal skifte så innmari!!
Ok, ikke fått med megSafarikaka til Therese![]()
Hjelper på det ogsåVi har heldigvis hatt mye sol
Bilde har jeg ikke, kaka er borteDen har jeg ikke fått med meg.
Bilde og oppskrift ?![]()
Den har jeg smakt før. Fikk oppskrift på forrige terminforum, kalte den rennende ostekake. Liker den godt jegBilde har jeg ikke, kaka er borte
Knust safarikjeks, fløte og Philadelphiaost og melis med bær på toppen![]()
Haha, ja har tatt det opp selv noen ganger jeg ogJa, snakkes alt for ofte om skolebrød, kaker, is eller annet godtnå er jeg skyldig i å ha brakt det opp noen ganger selv, men passer så dårlig når man ikke har noe tilgjengelig i skapene
![]()
Haha, nei ikke såå brent. En lettere rosa farge har inntatt deler av kroppenmen er nok til at det svir bittelitt
![]()
Å HerregudBilde har jeg ikke, kaka er borte
Knust safarikjeks, fløte og Philadelphiaost og melis med bær på toppen![]()

Er det? Så kjedeligVært en del her og. Ikke meldt like fint neste uke da
Har jeg ikke hørt omTherese sin safarikake![]()
Nei, tror det er meldt regn store deler av uka. Men langtidsvarsel stemmer jo sjelden daEr det? Så kjedelig
ja det gjør det,Har hvrtfall fått skilleHjelper på det også![]()
Får håpe det tr grundig feilNei, tror det er meldt regn store deler av uka. Men langtidsvarsel stemmer jo sjelden da![]()
Safarikake?Safarikake![]()