Skravletråd Juli.

Nå er det levelig ute. Det kom en deilig vind, tempen sank litt, det begynner å bli kveld, nå griller jeg kylling. Har kokt ris og skal ordne salat. Jeg og ungene begynner vel når det er klart, mannen kommer hjem i løpet av en halvtime.

Kake! Åååh, burde bli forbud mot å nevne kake her inne :p :p

Jeg skulle bare sitte litt ut og sole meg mens vasken gikk.. Litt var mer enn nok til å male meg rååsa :p jaja, blir brunt om noen dager ;)
Haha!!:) Mye kake og annet godissnakk her!
Åjja, du er solbrent ja! Skjønte ikke helt hva du mente i stad når du snakka om rosa, haha:P Er du veldig brent?

Haha, ja her har jeg og kidden fri, så prøver og å komme oss litt ut og gjøre ting. Blir veldig lange dager å bare skulle gå hjemme over tid. De fleste andre rundt er er jo i bhg og på SFO enda så.Hvor langt er du på vei?
Vi har nettopp flytta og kjenner egentlig kun et barn i nærområdet.. Men satser på å bli kjent med flere nå som bhg stenger i tre uker. Men spent på hvordan det blir å passe ungen alene på dagtid neste uke, samboeren har ikke fri før om en uke.. Haha..

Jeg er 30+1 om jeg husker rett :p du gravid?

Det har ikke jeg, blåste så mye her en stund
Her har vi hatt sommervær i dag og det var på tide :)
Virker ikke være langvarig da:(
Har akkurat regnet litt.

Kake! Åååh, burde bli forbud mot å nevne kake her inne :p :p

Jeg skulle bare sitte litt ut og sole meg mens vasken gikk.. Litt var mer enn nok til å male meg rååsa :p jaja, blir brunt om noen dager ;)
Måtte prøve en oppskrift jeg fikk av Therese:D mmm...
Heter det ikke at rødt blir til brunt da??:p

Nå er det levelig ute. Det kom en deilig vind, tempen sank litt, det begynner å bli kveld, nå griller jeg kylling. Har kokt ris og skal ordne salat. Jeg og ungene begynner vel når det er klart, mannen kommer hjem i løpet av en halvtime.
Kos dere med mat:D

Vi har nettopp flytta og kjenner egentlig kun et barn i nærområdet.. Men satser på å bli kjent med flere nå som bhg stenger i tre uker. Men spent på hvordan det blir å passe ungen alene på dagtid neste uke, samboeren har ikke fri før om en uke.. Haha..

Jeg er 30+1 om jeg husker rett :p du gravid?
Sånn å forstå ja. Vi flytta til nytt sted for to år siden, men var så heldige å havne i ei rolig gate med masse unger på samme alder som vår, som er ute og leker:) Det er veldig kjekt!
Jeg er i uke 19 jeg:) Lita jente på vei

Back
Topp