Nå er det levelig ute. Det kom en deilig vind, tempen sank litt, det begynner å bli kveld, nå griller jeg kylling. Har kokt ris og skal ordne salat. Jeg og ungene begynner vel når det er klart, mannen kommer hjem i løpet av en halvtime.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ikke jeg, blåste så mye her en stundDet hender seg det. Her har vi vært ute i hele dag![]()
Håper de har igjen jordbær på butikken nå daSmart plan![]()
Haha!!Kake! Åååh, burde bli forbud mot å nevne kake her inne![]()
Jeg skulle bare sitte litt ut og sole meg mens vasken gikk.. Litt var mer enn nok til å male meg rååsajaja, blir brunt om noen dager
![]()
Vi har nettopp flytta og kjenner egentlig kun et barn i nærområdet.. Men satser på å bli kjent med flere nå som bhg stenger i tre uker. Men spent på hvordan det blir å passe ungen alene på dagtid neste uke, samboeren har ikke fri før om en uke.. Haha..Haha, ja her har jeg og kidden fri, så prøver og å komme oss litt ut og gjøre ting. Blir veldig lange dager å bare skulle gå hjemme over tid. De fleste andre rundt er er jo i bhg og på SFO enda så.Hvor langt er du på vei?
Jeg har spist kakeJeg hr spist is nå.
Ja is er alltid godt dessverreGodt når det er sommer det da
Er vel egentlig alltid godt da![]()
![]()
Har dem sikkert!Håper de har igjen jordbær på butikken nå da![]()
Hvilken?Jeg har spist kake![]()
Safarikaka til ThereseHvilken kake har du bakt i dag da?
Her har vi hatt sommervær i dag og det var på tideDet har ikke jeg, blåste så mye her en stund
Hva slags kake?Jeg har spist kake![]()
Tror det skal regne her i morgen.Her har vi hatt sommervær i dag og det var på tide
Virker ikke være langvarig da
Har akkurat regnet litt.
Den har jeg ikke fått med meg.Safarikaka til Therese![]()
Måtte prøve en oppskrift jeg fikk av ThereseKake! Åååh, burde bli forbud mot å nevne kake her inne![]()
![]()
Jeg skulle bare sitte litt ut og sole meg mens vasken gikk.. Litt var mer enn nok til å male meg rååsajaja, blir brunt om noen dager
![]()
Jeg er lei av regnTror det skal regne her i morgen.
Kos dere med matNå er det levelig ute. Det kom en deilig vind, tempen sank litt, det begynner å bli kveld, nå griller jeg kylling. Har kokt ris og skal ordne salat. Jeg og ungene begynner vel når det er klart, mannen kommer hjem i løpet av en halvtime.
Sånn å forstå ja. Vi flytta til nytt sted for to år siden, men var så heldige å havne i ei rolig gate med masse unger på samme alder som vår, som er ute og lekerVi har nettopp flytta og kjenner egentlig kun et barn i nærområdet.. Men satser på å bli kjent med flere nå som bhg stenger i tre uker. Men spent på hvordan det blir å passe ungen alene på dagtid neste uke, samboeren har ikke fri før om en uke.. Haha..
Jeg er 30+1 om jeg husker rettdu gravid?
Vi har heldigvis hatt mye solJeg er lei av regn
Håper det snart blir mer sommervær![]()
Krysser fingre for detHåper de har igjen jordbær på butikken nå da![]()