ALN89
Forumet er livet
Jeg er veldig pysete når det gjelder kaldt vann, men nå som jeg er gravid "craver" kroppen etter avkjølingDet var kjempe deilig! Litt kaldt selvfølgelig, men npr det er så varmt i lufta, sp er det bare helt skjønt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig pysete når det gjelder kaldt vann, men nå som jeg er gravid "craver" kroppen etter avkjølingDet var kjempe deilig! Litt kaldt selvfølgelig, men npr det er så varmt i lufta, sp er det bare helt skjønt!
Greit å komme tidlig i gangOkHar så vidt vært innom her bare. Men hyggelig å komme i gang nå da
![]()
Ja, ikke sant.. Vil jo helst unngå det!Ja, må høre på det de sier
Kjedelig å slite mye etterpå![]()
Er litt liv her nå så da er det jo lettJa, kommer stadig nærmere nå![]()
Ja, det var heldigvis detEr litt liv her nå så da er det jo lett
Ååå njordbær vil jeg også haJordbær og is, mangopai eller Pistasjis![]()
Må tenke på den tida som kommerJa, ikke sant.. Vil jo helst unngå det!
Haha, ja her har jeg og kidden fri, så prøver og å komme oss litt ut og gjøre ting. Blir veldig lange dager å bare skulle gå hjemme over tid. De fleste andre rundt er er jo i bhg og på SFO enda så.Hvor langt er du på vei?Jeg er veldig pysete når det gjelder kaldt vann, men nå som jeg er gravid "craver" kroppen etter avkjølingfår se hva vi gjør neste uke når jentungen har fri, må ha noen planer for å ikke gå på veggen..
![]()
Det tror jeg på daVar på nyåpningen av xxl NAF og der handlet jeg bla treningstightser, sportsbh, sykkel og sko til snuppagikk noen tusen...
Det blir snart jordbær og is herÅåå njordbær vil jeg også ha
Det var det før i dg ...Ja, det var heldigvis det
Kjedelig når det er for stille![]()
Høres deilig utGod kveld. Jeg har hatt barnevakt i dag og vært i møter på jobben. SÅ deilig å slippe skifte klær pga gulp, gå på do i fred og slarve med kollegaer![]()
Jeg hr spist is nå.Det blir snart jordbær og is her![]()
Smart planPrøver å få mannen i vei![]()
![]()
Det hender seg det. Her har vi vært ute i hele dagDet var det før i dg ...
Godt når det er sommer det daJeg hr spist is nå.
Ja det er kjedelig npr man er i skravlemodus, og så er det stille herJa, det var heldigvis det
Kjedelig når det er for stille![]()
Ja, kan ikke skravle med seg selv hellerJa det er kjedelig npr man er i skravlemodus, og så er det stille her![]()
Kake! Åååh, burde bli forbud mot å nevne kake her inneGod kveld
Jeg har også brunet meg, laget kake og vasket klær!
Hvilken kake har du bakt i dag da?Smart plan![]()