Skravletråd Juli.

God kveld :)

Hva har dere damer gjort i dag da? Jeg har handlet på salg, vasket klær og svidd meg i sola mens jeg leste bok :p rosa er da en fin farge? :p

Typisk at jeg har lyst på alt av ting vi ikke har i fryser og kjøleskap nå :rolleyes: :p

Ja, det må du virkelig ! Tenk på helsa du nå :)
Du har vel rett! Blitt råda om å ta det med ro for å unngå å bli plaga med bekkenet i lang tid etter fødsel og.. Så er vel lurt å høre på dem med erfaring på området:P

Du har vel rett! Blitt råda om å ta det med ro for å unngå å bli plaga med bekkenet i lang tid etter fødsel og.. Så er vel lurt å høre på dem med erfaring på området:P
Ja, må høre på det de sier :)
Kjedelig å slite mye etterpå :(

Hva har dere damer gjort i dag da? Jeg har handlet på salg, vasket klær og svidd meg i sola mens jeg leste bok :p rosa er da en fin farge? :p
God kveld:) Vaska litt idag +tatt en kjapp tur og bada på ettermiddagen:)

Hihi, jo takk:D Må jo se det positive i det;) Ikke for det, hadde vel ligget langstrakt i sofaen på denne tiden likevel:P Hva har du gjort idag?
Idag har jeg brunet skrotten på verandaen og spist kake:p
Nå er det sofa litt..

God kveld. Jeg har hatt barnevakt i dag og vært i møter på jobben. SÅ deilig å slippe skifte klær pga gulp, gå på do i fred og slarve med kollegaer:)

Back
Topp