Det ser slik utDet tror jeg nok du gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser slik utDet tror jeg nok du gjør![]()
Hvor mange har du nå?Kanskje jeg klarer over 200 innlegg allerede i dag![]()
![]()
Hva har du handlet?God kveld
Hva har dere damer gjort i dag da? Jeg har handlet på salg, vasket klær og svidd meg i sola mens jeg leste bokrosa er da en fin farge?
![]()
Har 170 nåHvor mange har du nå?
Du har vel rett! Blitt råda om å ta det med ro for å unngå å bli plaga med bekkenet i lang tid etter fødsel og.. Så er vel lurt å høre på dem med erfaring på områdetJa, det må du virkelig ! Tenk på helsa du nå![]()
DET er typisk ja! Hva har du lyst på?Typisk at jeg har lyst på alt av ting vi ikke har i fryser og kjøleskap nå![]()
![]()
Da klarer du nok 200Har 170 nå![]()
Åj, det er bra da! Da klarer du 200 før kvelden er over vel?Har 170 nå![]()
Ja, må høre på det de sierDu har vel rett! Blitt råda om å ta det med ro for å unngå å bli plaga med bekkenet i lang tid etter fødsel og.. Så er vel lurt å høre på dem med erfaring på området![]()
Hva har du lyst på?Typisk at jeg har lyst på alt av ting vi ikke har i fryser og kjøleskap nå![]()
![]()
Har lyst på jordbær med is, mangopai eller PistasjisDET er typisk ja! Hva har du lyst på?
Det gjør det nok litt bedre..Å det er ditt valg. Jeg kjøper ikke fra Asia da
Det er superkjedelig jaJa, må høre på det de sier
Kjedelig å slite mye etterpå![]()
Ja, kommer stadig nærmere nåDa klarer du nok 200
God kveldGod kveld
Hva har dere damer gjort i dag da? Jeg har handlet på salg, vasket klær og svidd meg i sola mens jeg leste bokrosa er da en fin farge?
![]()
Idag har jeg brunet skrotten på verandaen og spist kakeHihi, jo takkMå jo se det positive i det
Ikke for det, hadde vel ligget langstrakt i sofaen på denne tiden likevel
Hva har du gjort idag?
Jepp, det går lett som bare detÅj, det er bra da! Da klarer du 200 før kvelden er over vel?![]()
God kveld. Jeg har hatt barnevakt i dag og vært i møter på jobben. SÅ deilig å slippe skifte klær pga gulp, gå på do i fred og slarve med kollegaerGod kveld![]()
![]()