Da kom tr faktisk en dag før forventet!
Ullevål er ringt og resepter skulle sendes. Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mensen kom på dagen og jeg starter opp med spray 23. juli. Klar for ny overgangsalder! Uhm...
Det går helt sikkert bra, jeg for min del må bare godta at det er litt unntakstilstand i kroppen og beklager litt på forhånd om jeg er litt dragete ovenfor de nærmeste.Jeg skal hente nesespray i dag. Jeg er veldig spent på dette overgangsalderen-prosjektet. Det er 10 dager til spraystart her.
Det går helt sikkert bra, jeg for min del må bare godta at det er litt unntakstilstand i kroppen og beklager litt på forhånd om jeg er litt dragete ovenfor de nærmeste.
I første runde var vi veldig åpne, vet ikke helt om vi sier hvor vi ligger an til så mange nå. På en måte var det godt at de på jobben visste når det endte i en SA. Var lov å være lei seg. Men det kan også være litt slitsomt med mye spørsmål. Jeg jobber med krevende mennesker og kan trenge litt avstand om jeg ikke er helt 100% selv, sånn sett greit at noen backer litt ekstra i hormonhelvete. Jeg vet ikke helt hva jeg skal og ikke skal informere om denne runden. Det er vanskelig. Aller mest er det nok min kjære mann som får det meste av gruffet, han var heldigvis unikt forståelsesfull forrige gang. Tar det litt som det kommer tror jeg.Hihi... Kjekt å tenke unntakstilstand.
Har dere informert mange i nærmiljøet? Det er ikke så mange som vet noe om oss, så jeg håper å holde på maska.
Skjønner det var et vanskelig valg, men det verste er gjort når det er tatt. Helt sikkert lurt å ta en skikkelig ferie og ikke la dette ta helt over. Nyt sommeren og ferietur!Vi har nå bestemt oss for å utsette vårt august-forsøk til september..
Det kolliderte fullstendig med ferien vår og dette kan bli den siste "store" ferien vår på lang tid. Vi vil utnytte den til det fulle og ikke trenge å tenke på medisiner eller det å være forsiktig med alkohol. August skal nytes
Det var ett vanskelig valg! Men jeg føler vi gjør det rette <3
I første runde var vi veldig åpne, vet ikke helt om vi sier hvor vi ligger an til så mange nå. På en måte var det godt at de på jobben visste når det endte i en SA. Var lov å være lei seg. Men det kan også være litt slitsomt med mye spørsmål. Jeg jobber med krevende mennesker og kan trenge litt avstand om jeg ikke er helt 100% selv, sånn sett greit at noen backer litt ekstra i hormonhelvete. Jeg vet ikke helt hva jeg skal og ikke skal informere om denne runden. Det er vanskelig. Aller mest er det nok min kjære mann som får det meste av gruffet, han var heldigvis unikt forståelsesfull forrige gang. Tar det litt som det kommer tror jeg.
Vi har nå bestemt oss for å utsette vårt august-forsøk til september..
Det kolliderte fullstendig med ferien vår og dette kan bli den siste "store" ferien vår på lang tid. Vi vil utnytte den til det fulle og ikke trenge å tenke på medisiner eller det å være forsiktig med alkohol. August skal nytes
Det var ett vanskelig valg! Men jeg føler vi gjør det rette <3
I løpet av hormonperioden har jeg måtte takle at to nære venninner har annonsert sine graviditeter. Jeg har ikke taklet det spesielt bra dessverre. Øyeblikket der ultralydbildet ble dratt opp av veska har hjemsøkt meg i mareritt...jeg har også slitt med å delta på babyshowers, da har jeg sagt at jeg har vært syk. Noe som forsåvidt også har stemt, da sist det ble arrangert babyshower i vennegjengen lå jeg dårlig med lett overstimulering. Jeg synes rett og slett det er pyton å få vite om andres lykkelige omstendigheter, og enda verre synes jeg det er at jeg ikke klarer å glede meg på andres vegne!Da har jeg fått det berømte brevet igjen. Kort protokoll denne gangen også. Puregon og orgalutran denne gangengodt å ikke grue seg til sprøyter! La denne sommeren gå fort vær så snill
I dag har jeg tatt ferie og på søndag reiser vi til Thailand i tre uker. Blir godt å koble av litt
Hvordan takler dere forresten når venninner og kjente publiseres at de er gravide? Jeg har erfart at jeg er utrolig dårlig til det. Fikk nettopp vite at ei venninne skal ha i november, og min kveld ble bittelitt neddempet kjenner jeg
Godt at det ikke bare er meg. Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne,men det kommer litt bort når jeg kjenner på mitt eget savn og ønske om det så tenker jeg alltid; å de klarte det sikkert lett som bare det! Det eneste jeg trøster meg med er at de fleste er litt eldre enn meg. Men alt i alt,så hjelper det lite dessverre...![]()