Skravletråd Juli.

Er jo fornuftig å skravle med oss:p

Men nå er jeg straks ferdig her hjemme, mangler bare støvsuge og sette på en maskin med klær :) så kan jeg få dusja etterpå, da det ikke er mulig å gjøre før jeg gjør noe som helst her hjemme :P Tenkte nemlig det var greit å få gjort noe før jeg skal til legen så slipper å stresse med det etter legetimen :P

Jeg digger å se frøkna i sving, hu jobber og gjør som hu får beskjed om. Og siden jeg hater alt som har med klesvask å gjøre, må jaggu hu trå til nå haha :P

Men nå er jeg straks ferdig her hjemme, mangler bare støvsuge og sette på en maskin med klær :) så kan jeg få dusja etterpå, da det ikke er mulig å gjøre før jeg gjør noe som helst her hjemme :P Tenkte nemlig det var greit å få gjort noe før jeg skal til legen så slipper å stresse med det etter legetimen :P
Guri, så effektiv før kl 08:oops:
Jeg har kjørt to gutter i barnehagen og satt på en klesvask jeg...nå ble det sofa:p

Jeg digger å se frøkna i sving, hu jobber og gjør som hu får beskjed om. Og siden jeg hater alt som har med klesvask å gjøre, må jaggu hu trå til nå haha :P
Flink hun er til å hjelpe til:D
Kan du oppdra min eldste også??:p

Men nå er jeg straks ferdig her hjemme, mangler bare støvsuge og sette på en maskin med klær :) så kan jeg få dusja etterpå, da det ikke er mulig å gjøre før jeg gjør noe som helst her hjemme :p Tenkte nemlig det var greit å få gjort noe før jeg skal til legen så slipper å stresse med det etter legetimen :p
Så effektiv du er da

Guri, så effektiv før kl 08:oops:
Jeg har kjørt to gutter i barnehagen og satt på en klesvask jeg...nå ble det sofa:p

Skal man få gjort noe så må man jo sette igang :P hvertfall når jeg har litt andre ting som skal gjøres også :P

Back
Topp