Er jo fornuftig å skravle med oss![]()
Men nå er jeg straks ferdig her hjemme, mangler bare støvsuge og sette på en maskin med klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo fornuftig å skravle med oss![]()
Noen har vært våkne i natt tror jegUtrolig hvor mye dere skravlet i går kveld etter jeg la meg...
Henger jo langt etter dere, og jeg som syns jeg var så flink som fikk rett over 200 innlegg i går...
Du er flink altsåDu får peise på idag, jeg fikk over 300 igår![]()
![]()
God morgen
Jeg har sovet kort men godt!
Har det vært for varmt for deg???
Guri, så effektiv før kl 08Men nå er jeg straks ferdig her hjemme, mangler bare støvsuge og sette på en maskin med klærså kan jeg få dusja etterpå, da det ikke er mulig å gjøre før jeg gjør noe som helst her hjemme
Tenkte nemlig det var greit å få gjort noe før jeg skal til legen så slipper å stresse med det etter legetimen
![]()
Jo da meg ogsåIkke når det gjelder deg da![]()
Flink hun er til å hjelpe tilJeg digger å se frøkna i sving, hu jobber og gjør som hu får beskjed om. Og siden jeg hater alt som har med klesvask å gjøre, må jaggu hu trå til nå haha![]()
Jeg har vært våkenNoen har vært våkne i natt tror jeg![]()
Så effektiv du er daMen nå er jeg straks ferdig her hjemme, mangler bare støvsuge og sette på en maskin med klærså kan jeg få dusja etterpå, da det ikke er mulig å gjøre før jeg gjør noe som helst her hjemme
Tenkte nemlig det var greit å få gjort noe før jeg skal til legen så slipper å stresse med det etter legetimen
![]()
Så kjedelig med lite søvnBle det her også.
Vært mer eller mindre i gang siden 03:15
Ble ikke det her hellerHer fikk man visst sovna til slutt...men det ble ikke mange timene![]()
Guri, så effektiv før kl 08
Jeg har kjørt to gutter i barnehagen og satt på en klesvask jeg...nå ble det sofa![]()
Flink hun er til å hjelpe til
Kan du oppdra min eldste også??![]()
Må jo skravle når man ikke får soveUtrolig hvor mye dere skravlet i går kveld etter jeg la meg...
Henger jo langt etter dere, og jeg som syns jeg var så flink som fikk rett over 200 innlegg i går...
Bare hyggeligTakk for det du![]()
Det har jeg fått med megJeg har vært våken
Det er santSkal man få gjort noe så må man jo sette iganghvertfall når jeg har litt andre ting som skal gjøres også
![]()
Men jeg har da ikke skravletDet har jeg fått med meg![]()