Skravletråd Juli.

Nei for jeg betalte den nå slik at den er trukket fra kontoen min allerede :P pleier å gjøre det før jeg reiser på ferie så jeg vet at alle regninger er betalt når jeg er borte haha :P
Penger går ikke ut av banken nå, sjekk forfallsregisteret ditt

Bankene utfører betalinger til visse tider på døgnet, helt bestemte tidspunkt, og det er ikke akkurat når du bestemmer deg for å betale

Ingenting å bli flau av det
Skulle ønske jeg var så flink
Sikkert masse annet du er flink til som jeg ikke kan da;)
Jeg har jo gått skole for å lære dette, så skulle egentlig bare mangle, selv om det er mange år siden...hehe

Bankene utfører betalinger til visse tider på døgnet, helt bestemte tidspunkt, og det er ikke akkurat når du bestemmer deg for å betale

De er ikke lenger på kontoen min hvertfall... regningen ligger under kategorien betalte regninger eller noe. Så hvor finner jeg da evt dette?

Det pleier vel å ordne seg :) Men vet at om det hadde hvert strømregningen så hadde jeg ikke fått det tilbake. For ei venninne betalte samme regning flere ganger og da fikk hu bare beskjed om at det ble trukket fra de neste gangene :P hjelper lite der og da at du har betalt de neste 2 strømregningene akkurat :P
Æsj, så kjipt da!:(
Neste gang får du slutte å betale regninger i søvne:P

Da har jeg snakket med banken sånn for sikkerhets skyld og regningen er betalt så jeg må kontakte mottaker for å få tilbake pengene mine. Skulle kontakte banken om det ble noe problem da, men det trur jeg ikke blir noe problem heldigvis.

Back
Topp