Skravletråd Juli.

Deilig for de å bade, da. :)
Tror det må være det samme her. :P Babycallen viste at det var 28 grader i vogna! Ikke søren, tenkte jeg, men er vel det. :P Kalesjen var trukket ned og nettingen var tatt bort. Babyen lå i bare bleie, men nå tok jeg han inn. Litt svalere inne. ;)
Ja er bedre nå. 22.4 grader nå :-P

Jeg må egentlig ut og vanne plantene :-o

Nei for jeg betalte den nå slik at den er trukket fra kontoen min allerede :P pleier å gjøre det før jeg reiser på ferie så jeg vet at alle regninger er betalt når jeg er borte haha :P

Aha. Kjedelig da. Litt surt å betale så mye over:o og det hadde kanskje vært greit å ha de pengene på ferie egentlig? ;)

Aha. Kjedelig da. Litt surt å betale så mye over:o og det hadde kanskje vært greit å ha de pengene på ferie egentlig? ;)

Ja jeg syntes egentlig det asså, hadde liksom andre planer for de pengene haha :P

Det ordner seg sikkert:) håper jeg!

Det pleier vel å ordne seg :) Men vet at om det hadde hvert strømregningen så hadde jeg ikke fått det tilbake. For ei venninne betalte samme regning flere ganger og da fikk hu bare beskjed om at det ble trukket fra de neste gangene :P hjelper lite der og da at du har betalt de neste 2 strømregningene akkurat :P

Ja jeg syntes egentlig det asså, hadde liksom andre planer for de pengene haha :P

Ser den. Hehe:p
Får ringe i morgen tidlig, så ordner det seg helt sikkert;)

Skal presse ut mini først bare;)

Har ikke fått lest så mye i dageboka di i det siste:o hvordan står det til med alt? :D
Pergo skjer :) siste dag på den i dag ;)

Back
Topp