Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er ikke lenge igjen nå
Kjennes ut som en evighet, men nå er ihvertfall juli her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lenge igjen nå
Bare å begynne. Nå skal det bliHelt greitsiden dette var første og prøveprosjektet, så blir sikkert neste bedre
hehe
Neida, bare du som sier detMen u er jo det
Ja er bedre nå. 22.4 grader nåDeilig for de å bade, da.![]()
Tror det må være det samme her.Babycallen viste at det var 28 grader i vogna! Ikke søren, tenkte jeg, men er vel det.
Kalesjen var trukket ned og nettingen var tatt bort. Babyen lå i bare bleie, men nå tok jeg han inn. Litt svalere inne.
![]()
Får håpe du blir positivt overrasket da ;-)
Mr. Freeze, lollipop og sånne vaniljepinner eller hva de heter.Send litt hit!Hva har dere?
![]()
Nei for jeg betalte den nå slik at den er trukket fra kontoen min alleredepleier å gjøre det før jeg reiser på ferie så jeg vet at alle regninger er betalt når jeg er borte haha
![]()
Sole meg, rydde, unngå svigers, shopping![]()
Nei, det skulle tatt seg utDu har andre valg.....
Men i det lange løp tror jeg ikke de gjør forholdet til dem spesielt mye bedre![]()
Aha. Kjedelig da. Litt surt å betale så mye overog det hadde kanskje vært greit å ha de pengene på ferie egentlig?
![]()
Innimellom er det en fordel med havet ;-)Deilig da
Her ved sjøen er det akkurat passe![]()
Ingenting å bli flau av detBlir flau av sånt...
Er ikke helt fornøyd med den, men det dekkes over med malinghaha
Det ordner seg sikkertJa jeg har så mye penger at jeg liker å betale 10 ganger så mye for en regning :O jeg døde litt på meg når jeg så det damen får fikse det i morra håper jeg haha
Bare å begynne. Nå skal det bli![]()
Vi får prøve å trøste deg så godt vi kan..Nei, det skulle tatt seg ut
Så ergo har jeg ikke annet valg om jeg vil overleve![]()
Det ordner seg sikkerthåper jeg!
Ja jeg syntes egentlig det asså, hadde liksom andre planer for de pengene haha![]()
Du kan sikkert kurere meg du
Og jeg trenger sikkert litt fysioterapi også![]()
Pergo skjerSkal presse ut mini først bare
Har ikke fått lest så mye i dageboka di i det sistehvordan står det til med alt?
![]()