Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Da bør du ha epidural ihvertfall![]()
Haha, sikkert ikke så dumt det da nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør du ha epidural ihvertfall![]()
Tviler ikke på detJa, jeg skal jobbe på![]()
Det kunne jeg ha gjort under fødsel men tror det ser litt rart utSamboer mente jeg skulle ligge å skravle her mens jeg føderer med på den du? Hehe
Det kunne jeg ha gjort under fødsel men tror det ser litt rart ut
Nei jeg synes ikk det.Men finnes jo de som driver med liveoverføring daEr vel kanskje ikke der fokuset bør værehehe
Snart har det blitt sagt, men som regel itt utpå dagen har det vært førNoen som vet når premiene blir trekt?![]()
OkaySnart har det blitt sagt, men som regel itt utpå dagen har det vært før
Litt dobbeltsjekking og kontrollering så kjem det plutseligNoen som vet når premiene blir trekt?![]()
JuhuLitt dobbeltsjekking og kontrollering så kjem det plutseligi alle fall i løpet av dagen
![]()
Spennende!Litt dobbeltsjekking og kontrollering så kjem det plutseligi alle fall i løpet av dagen
![]()
Jihiiii snart snartLitt dobbeltsjekking og kontrollering så kjem det plutseligi alle fall i løpet av dagen
![]()
Så snille dere erOg medan vi ventar, sidan sola skin så fint (i alle fall her), så har plutselig krava til juli vorte litt snillare![]()
Så snille, må inn å se på detOg medan vi ventar, sidan sola skin så fint (i alle fall her), så har plutselig krava til juli vorte litt snillare![]()
Då ska eg in å seOg medan vi ventar, sidan sola skin så fint (i alle fall her), så har plutselig krava til juli vorte litt snillare![]()
Haha, sikkert ikke så dumt det da nei![]()
Setter stor pris på detOg medan vi ventar, sidan sola skin så fint (i alle fall her), så har plutselig krava til juli vorte litt snillare![]()
Skal prøveMen vi må ta det med godt mot![]()