<3 Ikm Uke 29 <3

Ja da har kroppen min klusse det litt til. Gikk fra ikm 6 juli til 10 juli. Idag fikk jeg positiv EL test så da er vel ikm sammen med dere damer ;) er jo ikke helt sikker på om El blir idag eller imorgen, så da blir det 13 eller 14 juli :D
Hadde apriltermin sist men fødte i mars... Så Mars er lykkemåneden :D:cool:

Ja da har kroppen min klusse det litt til. Gikk fra ikm 6 juli til 10 juli. Idag fikk jeg positiv EL test så da er vel ikm sammen med dere damer ;) er jo ikke helt sikker på om El blir idag eller imorgen, så da blir det 13 eller 14 juli :D
Hadde apriltermin sist men fødte i mars... Så Mars er lykkemåneden :D:cool:
La deg til på IKM 13 juli jeg da :)

Hvordan timer dere sex i forhold til positive Eltester?

Nå får jo jeg aldri positive eltester men har oss hver dag rundt antatt EL. Denne mnd fortsetter vi med hver andre og tredje dag e. God stund etterpå også. Gikk på en smell forrige syklus da EL plutselig var forsinket og vi hadde ikke lagt inn noen aksjer :/

Har jo nå fått positiv EL test igår, og tempen gikk bittelitt opp idag (håpet er jo at den stiger enda mer imorgen). Hadde el slim søndag og igår (ikke noe enda idag). Men det som er så rart er at vanligvis så tror jeg at jeg får skikkelig stikninger, nesten litt sånn hold ved EL. Hadde såvidt litt at det i går kveld/morres....men nå har det gått over til å føles ut som mensmurringer? Noen andre som har dette ved EL - kan ikke huske å ha hatt det før (men så var jeg jo heller ikke på symptomjakt før).

Skulle la være å teste etter el denne mnd,men da jeg begynte å få el slim på lørdag og var bortreist fra gubben frem til mandag.Så ble den visst kjøpt digitale eltester i dag,og der kom det opp ett smil puuh,var redd jeg hadde hatt el i helga mens jeg var bortreist.
Tok akupunktur i dag også.Så dette må da bli en bra EL..hehe

Fått positiv eggløsningstest idag.. 4 dager tidligere enn jeg skulle hatt eggløsning. Passer veldig dårlig siden mannen ikke kommer hjem før på torsdagskveld! :(

Ja skulle gjerne bytte, jeg vil ikke ha positiv nå!
Håper testene mine er positive i flere dager sånn at vi har en liten kjangs iallefall!
For meg er det ofte typisk at ett el annet skjer i forhold til el viss det er viktig at el kommer i tide.

Ja skulle gjerne bytte, jeg vil ikke ha positiv nå!
Håper testene mine er positive i flere dager sånn at vi har en liten kjangs iallefall!

Ja går krysse fingrene for det! Og at du er en av dem som får positiv test tidlig i forhold til når EL er. Er det ikke opp mot 48 timer før EL slår ut at de kan bli positive?

Det er vel mulig ja! Jeg fikk første positive test mandag kl. 15 og så fikk jeg en KNALL positiv igår klokken 13. Har fortsatt ikke fått tempstiging noe som betyr at jeg ikke har hatt EL enda (mest sannsynlig idag) ;) og det er jo 48 timer siden første positive nå snart.
Så vi får håpe det er sånn for deg og!

Back
Topp