Det er ikke så langt akkurat, tar meg vel ca 1 time med å gå til/fra bussen og bussturen... Hun er på vei til Sverige for å handle bygaver og snop![]()
Det er ikke så ille langt unna da
Kan tenke meg hun koser seg på svensketur ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke så langt akkurat, tar meg vel ca 1 time med å gå til/fra bussen og bussturen... Hun er på vei til Sverige for å handle bygaver og snop![]()
Det gjør ikke jeg hellerDoh..får ikke til å legge ved bilder idag![]()
Bedre å gjøre det i dag enn i morgen hvor det er ny konkurranse og man begynner på 0 igjenSoooool! Da må jeg vel beise i dag da.
Så heldig du er.Her er energien så som så...
Men har fått gjort litt da![]()
Så heldig du er.
Jeg får ikke gjort en skitt i dag
Jeg håper virkelig det![]()
Det gjør ikke jeg heller
Det er ikke så ille langt unna da, husk strøm på mobilen
Kan tenke meg hun koser seg på svensketur ja![]()
Det ser helt for j*** ut her, men U vil bare sove på fanget og henge i puppen på andre dagen.Uffda, mye som skal gjøres og?
Han våknet når jeg kom for å legge meg, så ikke mer søvn på meg
Neida det er ikke detvel jeg er dårlig til å planlegge men går sikkert fint for jeg kan jo ikke sitte og taste når jeg er på besøk allikevel
![]()
Det ser helt for j*** ut her, men U vil bare sove på fanget og henge i puppen på andre dagen.
Masse sutring
Er visst sånn ja.Men noen mangler vist det har jeg oppdaget..
I morgen er jeg ikke hjemmeBedre å gjøre det i dag enn i morgen hvor det er ny konkurranse og man begynner på 0 igjen![]()
Hihi, så lenge man betaler kan man visst slippe unna mye![]()
Ja men det skal nok gå bra![]()