NeiThermoskanne?
Thermokrus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiThermoskanne?
Thermokrus?
Hahah!HERREGUD! jeg er på et terminforum! :O
Jeg skal vaffal ikke ha noe bebis nå!
*tusler ut av forumet deres*![]()
Er det noe i bilen? Ser ut som du har lukka igjen det lokket hvor lufta kommer ut nå du har aircondition på..?
Haha - akkurat det det er. Og jeg som trodde jeg endelig hadde en vanskelig her ^'^Er det noe i bilen? Ser ut som du har lukka igjen det lokket hvor lufta kommer ut nå du har aircondition på..?
Hmm, hadde samme problem i går, men hjalp å logge seg inn og ut av appen?Nå prøvde jeg å laste opp nytt bilde, men får bare opp feilmelding hver gang.. Så da får noen andre ta neste
Har faktisk ikke lasta med appen, bruker chrome nettleserHmm, hadde samme problem i går, men hjalp å logge seg inn og ut av appen?
Aaaah ^-^ da hjelper det nok lite å logge inn og ut av appen jaHar faktisk ikke lasta med appen, bruker chrome nettleser![]()
Hehe e, nei det gjør nok ikke det daAaaah ^-^ da hjelper det nok lite å logge inn og ut av appen ja![]()
Skal sies at jeg heller ikke får lagt ut bilde nå, så kan være forumbasert..Hehe e, nei det gjør nok ikke det da![]()
NopeØyet på en reptil?