Lolo
Forumet er livet
Det er nettopp det - det er godt p ha god rutine når ferien starter.Klistremerker kan absolutt vurderes.... det er slitsomt å ha det sånn, særlig når jeg er sliten selv. Og straks er det ferie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nettopp det - det er godt p ha god rutine når ferien starter.Klistremerker kan absolutt vurderes.... det er slitsomt å ha det sånn, særlig når jeg er sliten selv. Og straks er det ferie
Litt Albert åberg med andre ordHun er den vanskelgie av dem for tiden, han legger seg fint, hun er den som kommer ut igjen. Tørst. må tisse, har ikke på dyne, dyna er for lita (ligger på tvers) mangler ei dukke eller hva det enn måtte være.
Men det gikk greit, hun var bare ut av senga to ganger tror jeg, og sov da etter et kvarter eller noe litt mer
Min gså var sånnLitt Albert åberg med andre ordSånn var min og en periode. Hvor gammel er hun?
Litt Albert åberg med andre ordSånn var min og en periode. Hvor gammel er hun?
Nei, som sagt, aktiviteten her tok seg opp (og jeg tok en pustepause da jeg innså jeg hadde 4 quotesvar på rad)
Får ikke med meg alt innimellom babyHun har ikke den, men tøyset med at det var så lite aktivitet her at det var fare for det![]()
Ja det er jeg spent på ogsåDet er bra
Spennende hvem som er de heldige denne mnd![]()
Kunne nesten tenke meg detTypisk
![]()
Ja kanskje det. Selv om ikke noe annet er i sølv?Sølvrammer
Det er fint!
Jeg og er såå spent!Ja det er jeg spent på også
Ja ikke sant..Det gjør nok detJepp, det aner meg at broren også hadde en sånn fase en gang... det går vel over, det er bare veldig slitsomt at det måtte sammenfalle med at jeg er gravid og trøtt med litt kort lunte
Hei på deg du ;-)God morgen alle sammen
Noen planer for dagen?
Ja, har vært litt fart her i dagSom dere skriver!!
Over 500 innlegg jo :-o
Og jeg har jammen en jobb foran meg hvis jeg vil holde meg på topp 10 ;-)
Slikt passer aldri.Jepp, det aner meg at broren også hadde en sånn fase en gang... det går vel over, det er bare veldig slitsomt at det måtte sammenfalle med at jeg er gravid og trøtt med litt kort lunte
Ja det er jo typisk ;-)Ja, har vært litt fart her i dag![]()
Hyggelig å se deg :-DHei og hopp her inne også![]()
Hei på degHallo hallo vad skjer her inne eller hjemma hos er??her e det så stilla i huset.