Skravletråd NY!!!

Klistremerker kan absolutt vurderes.... det er slitsomt å ha det sånn, særlig når jeg er sliten selv. Og straks er det ferie
Det er nettopp det - det er godt p ha god rutine når ferien starter.

Hun er den vanskelgie av dem for tiden, han legger seg fint, hun er den som kommer ut igjen. Tørst. må tisse, har ikke på dyne, dyna er for lita (ligger på tvers) mangler ei dukke eller hva det enn måtte være.

Men det gikk greit, hun var bare ut av senga to ganger tror jeg, og sov da etter et kvarter eller noe litt mer
Litt Albert åberg med andre ord;) Sånn var min og en periode. Hvor gammel er hun?

Kunne nesten tenke meg det;) Typisk:D

Jepp, det aner meg at broren også hadde en sånn fase en gang... det går vel over, det er bare veldig slitsomt at det måtte sammenfalle med at jeg er gravid og trøtt med litt kort lunte

Jepp, det aner meg at broren også hadde en sånn fase en gang... det går vel over, det er bare veldig slitsomt at det måtte sammenfalle med at jeg er gravid og trøtt med litt kort lunte
Ja ikke sant..Det gjør nok det :) Huff, ja skjønner at det kan være en ordentlig tålmodighetsprøve da!

Slikt passer aldri.
Hadde du ikke vært gravid så hadde det vært noe annet.
Men tenk heller på at nå blir hun kanskje ferdig med det før babyen er der slik at du slipper det med en liten en på armen

Back
Topp