Lolo
Forumet er livet
Hvor gammel er han?Han trenger ikke noe mer enn det.
Han skal kunne ring oss dersom det er noe, ikke mer.
Koster forresten kr 99,- ikke kr 105,-![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er han?Han trenger ikke noe mer enn det.
Han skal kunne ring oss dersom det er noe, ikke mer.
Koster forresten kr 99,- ikke kr 105,-![]()
Farris. Saltvann med bobler. Neitakk, varm eller kald, la meg slippe å drikke saltvann
Ved tanke på at alle på topp 10 er aktive på denne tråden vil minst 2 stykker her inne vinneJepp, det klarte jeg. Takk for det
Lykke til du også. En av oss her inne må da vinne denne runden![]()
Han er 8 år..Hvor gammel er han?
Det er braVed tanke på at alle på topp 10 er aktive på denne tråden vil minst 2 stykker her inne vinne![]()
Ved tanke på at alle på topp 10 er aktive på denne tråden vil minst 2 stykker her inne vinne![]()
Hadde det ikke vært for at det er siste dagen i dag hadde det gått ad dundas..
Har hatt en slik dag hvor jeg egentlig "trenger" store mengder sjokolade
Det er bra
Spennende hvem som er de heldige denne mnd![]()
Er veldig spennende, gleder meg alltid til trekning jegMen det blir jo spennende å se hvem som vinner da![]()
Bra dere er lurere enn ossEgentlig det vi også har kommet frem til....
Var og handler M&M's før i dagHuff da! Da har du grunn til å være ekstra stolt av deg selv![]()
Er veldig spennende, gleder meg alltid til trekning jeg![]()
Spent på ha som blir greia med krav i juli ja. Og premieneJa syntes også sånt er spennendeSå syntes jeg alltid det er spennende å se hva de nye krava er og premiene hehe
Ja, begge deler er spennende. Håper ikke det er for bra i juli daJa syntes også sånt er spennendeSå syntes jeg alltid det er spennende å se hva de nye krava er og premiene hehe
Er veldig nysgjerrig på premiene denne gang ut fra hva Tamara har sagt...Ja syntes også sånt er spennendeSå syntes jeg alltid det er spennende å se hva de nye krava er og premiene hehe
Angående juli premiene har Tamara sagt noe slikt som "liker dere disse må dere virkelig glede dere til juli" en gang det var snakk om mai premieneJa, begge deler er spennende. Håper ikke det er for bra i juli da
Det er ferietid for meg i alle fall![]()
Der er jeg litt enig med deg gitt!
Spennende det.Ved tanke på at alle på topp 10 er aktive på denne tråden vil minst 2 stykker her inne vinne![]()
Ja, jeg husker det. Så regner med det er braAngående juli premiene har Tamara sagt noe slikt som "liker dere disse må dere virkelig glede dere til juli" en gang det var snakk om mai premiene
Angående juli premiene har Tamara sagt noe slikt som "liker dere disse må dere virkelig glede dere til juli" en gang det var snakk om mai premiene
Sannsynligvis flere, ja.Spennende det.
du sier at det er 53% eler noe sånn sansynlighet for å vinne om man er topp 10, det er jo egentlig helt sykt bra muligheter, så trolig enda flere.