Tja, får se hva jeg finner på
Kriker og kroker skal vel taes, men om det blir imorgen vet jeg ikke![]()
Haha nei det er jo ikke akkurat det morsomste man gjør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, får se hva jeg finner på
Kriker og kroker skal vel taes, men om det blir imorgen vet jeg ikke![]()
Min heter 100 og er trolig priset til 99 den også.Han trenger ikke noe mer enn det.
Han skal kunne ring oss dersom det er noe, ikke mer.
Koster forresten kr 99,- ikke kr 105,-![]()
Dersom vi til slutt kommer til å få en bil nummer to vil vi ha en mindre bil som vi bare kan ha to av barna i siden det er veldig få små biler med plass til 3 barneseterPlass til vogn i begge, og er bilstolbase i begge. Tar den med vognen liggende baki om vogn kan bli aktuelt. Vet jeg at jeg ikke kommer til å trenge vognen kan det hende jeg tar den andre!![]()
Pleier det å ta lang tid?Jeg veeeeeenter på at jentungen skal slutte å tulle og falle til ro.
Er farlig om det går for rolig her:/Dere må skravle mer så jeg ikke spammer når jeg svarer...
Men akkurat nå har det faktisk ett tempo her inneEr farlig om det går for rolig her:/
Haha nei det er jo ikke akkurat det morsomste man gjør![]()
Ikke dårlig nåMen akkurat nå har det faktisk ett tempo her inne![]()
Ja man trenger igrunn sjeldent to store biler. Er igrunn helt tullette av ossDersom vi til slutt kommer til å få en bil nummer to vil vi ha en mindre bil som vi bare kan ha to av barna i siden det er veldig få små biler med plass til 3 barneseter
Er ikke det..men det skal nok bli gjort
Må vite at alt er reint før mini kommer![]()
Egentlig det vi også har kommet frem til....Ja man trenger igrunn sjeldent to store biler. Er igrunn helt tullette av oss![]()
Begynner å hjelpe på nåIkke dårlig nå![]()
Vil ikke at alt for mange skal gå forbi meg på slutten hellerBegynner å hjelpe på nå![]()
Så hva er det dere maser med da??
![]()
Hvor er det du ligger på listen?Vil ikke at alt for mange skal gå forbi meg på slutten heller![]()
Jeg er nr 23 nå.Hvor er det du ligger på listen?
Gleder meg til i morgen
![]()
Så du også er over 700..Jeg er nr 23 nå.
Jepp, det klarte jeg. Takk for detSå du også er over 700..
Lykke til i trekningen når den kommer
Hadde det ikke vært for at det er siste dagen i dag hadde det gått ad dundas..Du har vært så flink!!