Nå kom sola hiy, så satser på finvær resten av dagenOg her ser jeg at det enda regner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kom sola hiy, så satser på finvær resten av dagenOg her ser jeg at det enda regner![]()
HuffDa... Da skjønner jeg godt dere snakker om flytting!Ja, litt vel lytt
Spesielt på sommeren.
HuffDa... Da skjønner jeg godt dere snakker om flytting!
Du må de ikke si slikt uten å kunne fortelle hvordan dere gjorde det da.Vi lasta ned masse BILLIGE mariospill til wii'en vår viav de gamle mariospillene liksom. Moro
Men ikke spør meg hvordan vi gjorde det.
Hva er det, tro? Guttungen ønsker seg Mario-spill av den klassiske typen hvor man hopper ettet mynter.25 års jubileums pakke med Mario til Wii den viste jeg ikke om.
Må ha..
Så deilig daNettopp ferdig hos lege og på nav jeg
![]()
Pleier også å ha brukte spill på Gamestop så jeg kan leter der også
Pakke med de gamle klassiske spillene etter hva jeg forstod av UndomielHva er det, tro? Guttungen ønsker seg Mario-spill av den klassiske typen hvor man hopper ettet mynter.
Hva er det, tro? Guttungen ønsker seg Mario-spill av den klassiske typen hvor man hopper ettet mynter.
Vi lasta ned masse BILLIGE mariospill til wii'en vår viav de gamle mariospillene liksom. Moro
Men ikke spør meg hvordan vi gjorde det.
Men hvordan gjorde dere det?Det samme gjorde vi. Moro å ha de gamle spillene![]()
Pleier også å ha brukte spill på Gamestop så jeg kan leter der også
Har en Spaceworld og to Gametop på storsentret her.Stemmer det. Glemmer alltid den butikken.
Har en Spaceworld og to Gametop på storsentret her.
Brude ikke være umulig å få tak i
Her er det delvis skyte, og akkurat nå er det solBlææ, er visst det![]()
Her er det delvis skyte, og akkurat nå er det sol![]()