Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Vi skal feire hos mine foreldre i år. Gleder meg :D
Vi skal være hjemme, jeg tror det kanskje blir bare oss fire, som i fjor, for mamma og pappa skal vel to min bror, slik de egentlig skulle i fjor men ikke var fordi det var så mange andre der. Og svigers bor så langt unna. Om ikke svigermor kommer da, hun kom i romjula og ble over nyttår i fjor og nå har jo jeg termin i de tider. Vi får se. Lenge igjen, ikke planlagt noe.

Listetråden fra 2014 er bumpet på høytidsforumet. Nå går jeg ut for å jobbe i hagen, det er sommer enda. Det hindrer meg ikke i å ta fatt på listen snart, ikke juleting, men ryddingen i alle rom.

Listetråden fra 2014 er bumpet på høytidsforumet. Nå går jeg ut for å jobbe i hagen, det er sommer enda. Det hindrer meg ikke i å ta fatt på listen snart, ikke juleting, men ryddingen i alle rom.

Jeg fant den ikke, jeg, men så nå at jeg søkte med feil ord. ;)

Jeg innså når jeg leste gjennom den at jeg ble jo rent sur på den i fjor, og tenkte jeg skulle lage min egen som passer meg bedre, både likestilt og vår standard. Og min form i år. Den fungerer på knapt halvt tempo.

Jeg skulle få opp "drivhuset" mitt i går formiddag, det skjedde nå. Jeg skulle plante ut tomater i går og i dag, det blir kanskje noen få i dag men resten neste uke.

Det er selvsagt for tidlig for uke 1 på lista, hvor det står man skal rydde bort planter og lyng, jeg driver jo og planter UT enda.

Men for å få huset i stand til jul må jeg begynne før desember i alle fall.

Nei da. Bare 50 mil :p
Sånn btw, hvor tidlig bør man være ute for å kjøpe togbilletter?
Så tidlig som mulig? Godt å ha det gjort, sånn at man vet man får plass? Er an tidlig ute, kan man vel få billigere billetter og eller...? Er så sjelden jeg tar tog, så har egentlig ikke peil:D 50 mil ja, det er jo et stykke det da! Mine bor vel ca 160 mil unna tror jeg det er:)

Så tidlig som mulig? Godt å ha det gjort, sånn at man vet man får plass? Er an tidlig ute, kan man vel få billigere billetter og eller...? Er så sjelden jeg tar tog, så har egentlig ikke peil:D 50 mil ja, det er jo et stykke det da! Mine bor vel ca 160 mil unna tror jeg det er:)

Når sommerferien er over tror jeg vi kjøper gitt.

Mtp dine avstander så blir jo 50 mil "bare" :p

Ikke mye igjen av juni nå.
Begynner å bli spent på trekningen nå kjenner jeg..

Back
Topp