Se der ja, ingenting å være redd for![]()
Hoho nei det var visst ikke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja, ingenting å være redd for![]()
Bor de langt unna?
Vi skal være hjemme, jeg tror det kanskje blir bare oss fire, som i fjor, for mamma og pappa skal vel to min bror, slik de egentlig skulle i fjor men ikke var fordi det var så mange andre der. Og svigers bor så langt unna. Om ikke svigermor kommer da, hun kom i romjula og ble over nyttår i fjor og nå har jo jeg termin i de tider. Vi får se. Lenge igjen, ikke planlagt noe.Vi skal feire hos mine foreldre i år. Gleder meg![]()
Ja viktig å ikke legge listen for høyt. Jeg blir både sur og irritert når jeg ikke rekker over![]()
Listetråden fra 2014 er bumpet på høytidsforumet. Nå går jeg ut for å jobbe i hagen, det er sommer enda. Det hindrer meg ikke i å ta fatt på listen snart, ikke juleting, men ryddingen i alle rom.
Jeg syns det er et lite nederlag, men kommer fort over det.Jeg fortsatte litt etter jul også.
Så tidlig som mulig? Godt å ha det gjort, sånn at man vet man får plass? Er an tidlig ute, kan man vel få billigere billetter og eller...? Er så sjelden jeg tar tog, så har egentlig ikke peilNei da. Bare 50 mil
Sånn btw, hvor tidlig bør man være ute for å kjøpe togbilletter?
Så tidlig som mulig? Godt å ha det gjort, sånn at man vet man får plass? Er an tidlig ute, kan man vel få billigere billetter og eller...? Er så sjelden jeg tar tog, så har egentlig ikke peil50 mil ja, det er jo et stykke det da! Mine bor vel ca 160 mil unna tror jeg det er
![]()
Jeg også!!Ikke mye igjen av juni nå.
Begynner å bli spent på trekningen nå kjenner jeg..
Begynner å bli tvilende til at jeg kommer på topp 10, jeg jobber jo se neste to dagene.Ikke mye igjen av juni nå.
Så du hadde sakket litt etter i forhold til Knerten jaBegynner å bli tvilende til at jeg kommer på topp 10, jeg jobber jo se neste to dagene.
Alltid spennende på sluttenIkke mye igjen av juni nå.
Ja man kan vel i grunn drive med sånt hele året![]()
Ikke mye igjen av juni nå.
Alltid spennende på slutten
Mange som skravler ivrig nå.
Det klarer du nokJa litt skravling for å komme i mål nå ja![]()
Det klarer du nok![]()