Ja, den lista trenger jeg også![]()
Fant den ikke her, måtte Google.
http://forum.babyverden.no/threads/den-o-store-listen-med-juleforbredelser-for-julen-2012.1573554/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den lista trenger jeg også![]()
Fant den ikke her, måtte Google.
http://forum.babyverden.no/threads/den-o-store-listen-med-juleforbredelser-for-julen-2012.1573554/
Vet ikke om jeg tørr å åpne den før nærmere jul![]()
Den er ekstrem. Jeg falt av veldig tidlig i fjor, vi får se om jeg henger med bedre i år, om jeg begynner før og tar to uker pr uke, kanskje? 20 uker før jul, det er... Ehh... Nå snart det?
Jaja. Sommeren er over for i dag uten at jeg har gjort noe ute, alt hagegreiene mitt! Jeg må få gjort noe i alle fall... Kanskje... Og fortsette når været kommer igjen, på torsdag. Det er over for denne gang sånn ca neste helg, når ferien min begynner. Wee, så gøy...
Hehe, jeg fikk ikke gjort alt i fjor.En kan jo sette seg et mindre mål.
![]()
Har slutta å kikkeHjelp ! 3 dager igjen og jeg mangler 100 innlegg ! Må få rumpa i gir![]()
Har slutta å kikkehva prøver du på ?
Hehe OkeiSkaal klare å komm meg over 700 innleggHadde et håp om å klare 2500 denne gangen, men den planen gikk i vasken nesten med en gang
![]()
Nei, har ikke lyst til å stresse med det da. Har ikke lyst til å stresse med det de første ukene etter fødsel heller akkurat!Ja greit å gjøre seg ferdig tidlig. Er nok ikke så gøy å gå på shopping når du er høygravid![]()
Bor de langt unna?Vi skal feire hos mine foreldre i år. Gleder meg![]()
Nei, har ikke lyst til å stresse med det da. Har ikke lyst til å stresse med det de første ukene etter fødsel heller akkurat!
Skaal klare å komm meg over 700 innleggHadde et håp om å klare 2500 denne gangen, men den planen gikk i vasken nesten med en gang
![]()
JeppNei, så greit å være ferdig med det til november kanskjeSå kan du pusle hjemme med det som må gjøres mens du venter på fødsel
![]()
Du er jo snart der![]()
Jaa, det blir det♥ Gleder meg!Blir en koselig desember da![]()
Ja nå har jeg fått til en hel haug bare i dag, så det lover bra enn så lenge![]()