Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye bedre enn ingenting! Og hytta har så mye annet p by på også, så bare vi ikke regner bort så er vi fornøyde.Bittelitt strandliv er jo fint!
Jeg elsker jul, og gleder meg jeg. Skal ordne gavene tidelig, jeg er jo høygravid i desember.
Men jeg kan godt vente til september før jeg går igang, altså...
Men da er det listetid. Mye, mye julelister
Men før jul vil vi ha en fiiiiiiin og varm sommer!
Ja de vill me verkligenMen før jul vil vi ha en fiiiiiiin og varm sommer!
Ja, det er deilig med ferie uansettMye bedre enn ingenting! Og hytta har så mye annet p by på også, så bare vi ikke regner bort så er vi fornøyde.
Åja, masse.
Gleder meg
Ja vil helst ikke måtte begynne å tenke julegaver og alt det stressetHar jo ikke fått sol på kroppen enda
![]()
Jeg elsker jul, og gleder meg jeg. Skal ordne gavene tidelig, jeg er jo høygravid i desember.
Nei, det har jo ikke vært skikkelig sommer enda. Tror vi har hatt én uke med knallvær til sammen.
Har og funnet ut at jeg må være ferdig med julegaver og adventskalender tidlig. Har termin 26. NovemberJeg elsker jul, og gleder meg jeg. Skal ordne gavene tidelig, jeg er jo høygravid i desember.
Ikke sant. Alt jeg ber om er litt skikkelig sommer før jeg begynner å tenke på jul
![]()
Jeg og.Skal være fint her fra tirsdag til lørdag.
![]()
Har og funnet ut at jeg må være ferdig med julegaver og adventskalender tidlig. Har termin 26. NovemberHar faltisk kjøpt en julegave i dag mens vi var i Sverige
![]()
Når sommeren er over kommer jeg sikkert til å glede meg mer.Da er jeg kanskje lei av sommer.
For min del blir det deilig å ha en jul der jeg ikke er gravid! Skal hive meg rundt med den samme listen som ifjor for å få huset vasket og ryddet. Må begynne tidligere i år enn i fjor om jeg skal ha tid. Begynner sikkert i september jeg også med alle forberedelsene.![]()
lang liste du har hvis du må begynne i september. Du får gjerne dele den når høsten kommer. Jeg er ikke i modus for det nå for tiden kjenner jeg
![]()
Lista går ut på å rydde og vaske alle rom i huset, så ja, da trenger man tid.Ifjor var jeg gravid med bekkenløsning, og i år har jeg en baby, så må beregne god tid.
![]()