Skravletråd NY!!!

Mamma bor på bondelandet og det tar val ca 30 min med bil men hu har ikke lappen så da blir det tungvint :P Farmoren bodde nesten 1 time kjøring unna men har flytta så nå er det vel ca 20 min tenker jeg :)

Frøkna er på overnatting titt og stadig men sjelden fordi jeg trenger det, men fordi spesielt farmoren spørr om hu har lyst :) og ellers fordi frøkna ringer og spørr selv, det har hun gjort noen år nå haha
Her bor de enda lenger unna.
Svigerfar et par timer og svigermor 3 timer. Mamma bor en time unna, men hun har heller ikke lappen.

Så da har det ikke blitt noe av... Vi bruker jo helga på å kjøre frem og tilbake, så da har vi jo ikke fått noe tid igjen :-P

Svigerfar et par timer og svigermor 3 timer. Mamma bor en time unna, men hun har heller ikke lappen.

Så da har det ikke blitt noe av... Vi bruker jo helga på å kjøre frem og tilbake, så da har vi jo ikke fått noe tid igjen :p

Mine foreldre er heldigvis bare sånn liten halvtime herfra. Mamma kjører ikke, men det gjør pappa.

Både svigermor og svigerfar kjører, men de bor en dagsreise unna, ca 45 mil

Så da har det ikke blitt noe av... Vi bruker jo helga på å kjøre frem og tilbake, så da har vi jo ikke fått noe tid igjen :-P

Nei da går det mye tid i kjøring om man skal kjøre de til og hente de igjen. Eneste er din mor da, en time er jo ikke så ille :)

Då effektiv du er så sent da. Jeg har lagt meg på dofsen med bena jøyt for lenge siden:) Synes doen og vasken er grei, men dusjen er no herk å få reint og såå kjedelig!
Får ikkje gjort så mye på dagtid på grun av Mina 2 barn hjemma. Så derfør må eg gjør mer på kvelden . Men de blir lettare nær gutten børjar i bhg till høst :-)

Vært på en kjølig strandtur idag +vært på mat- og havne festival med mann og barn og trivelige folk:) Nå har jeg en stund for meg selv mens jeg spiller Beth Hart og håpte på å få skravla litt:)
Høres ut som om dere har hatt en fin dag:D

Huff! Trasig at du hadde en sånn opplevelse. Klem!
Takk takk :-)
Men det er nå seks år siden, så tenker ikke så mye på det lenger :-)
Men merker jo at lukkemuskelen aldri blir den samme igjen selv om det ikke plager meg nevneverdig idag. Det som har reddet meg er nok at jeg har vært åpen om problemene, og aldri stengt meg inne.

Babyverden lagde tilogmed en artikkel om meg for noen år siden ;-)
Ang ruptur.
Dere har sikkert lest den.

Back
Topp