Alltid fint når ungene vil leke utemenmen, jentungen fikk da gå ut og leke, og det var jo fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid fint når ungene vil leke utemenmen, jentungen fikk da gå ut og leke, og det var jo fint
Her bor de enda lenger unna.Mamma bor på bondelandet og det tar val ca 30 min med bil men hu har ikke lappen så da blir det tungvintFarmoren bodde nesten 1 time kjøring unna men har flytta så nå er det vel ca 20 min tenker jeg
![]()
Frøkna er på overnatting titt og stadig men sjelden fordi jeg trenger det, men fordi spesielt farmoren spørr om hu har lystog ellers fordi frøkna ringer og spørr selv, det har hun gjort noen år nå haha
Ja de må det. Sko ønska eg mannen kunde vaska den men han e usel på detHelt enig med deg, å vaske badet er kjedelig
Men det må gjøres av og til.
Alltid fint når ungene vil leke ute![]()
Jenta vår blir 1 år imon de har gott så fort.Skal dere ha feiring i helga?
Vasking er døøøden!!!
Det er det verste jeg vet![]()
Ja tenk detJa tenk at dere ville ha noe annet enn blått eller gult i stuaja det er som regel ganske greit at ikke ungene bestemmer slike ting haha
Her bor de enda lenger unna.
Svigerfar et par timer og svigermor 3 timer. Mamma bor en time unna, men hun har heller ikke lappen.
Så da har det ikke blitt noe av... Vi bruker jo helga på å kjøre frem og tilbake, så da har vi jo ikke fått noe tid igjen![]()
Ja de går fort men bara en årk å børjaJa æsj det er pyton å vaske badet, men det må gjøres og det går heldigvis ganske fort når man bare kommer igang![]()
Bordet er dekket av en voksdukHvis du klarer å holde bordet ditt rent så går det sikkert bra med stolene![]()
Her bor de enda lenger unna.
Svigerfar et par timer og svigermor 3 timer. Mamma bor en time unna, men hun har heller ikke lappen.
Så da har det ikke blitt noe av... Vi bruker jo helga på å kjøre frem og tilbake, så da har vi jo ikke fått noe tid igjen![]()
Ja tenk det![]()
Men det trengs litt farger her, men det får komme i bilder, blomster, blomsterpotter og diverse ;-)
Får ikkje gjort så mye på dagtid på grun av Mina 2 barn hjemma. Så derfør må eg gjør mer på kvelden . Men de blir lettare nær gutten børjar i bhg till høstDå effektiv du er så sent da. Jeg har lagt meg på dofsen med bena jøyt for lenge sidenSynes doen og vasken er grei, men dusjen er no herk å få reint og såå kjedelig!
Ja det var ikke noe Særlig.Au da!
Noen pyntesting første gang og ikke sydd andre gang... luksusfødsler....
Ja det funker veldig bra å få farger gjennom slike ting og ikke veggene haha
Ja det var ikke noe Særlig.
Glad jeg er ferdig med sånt![]()
Takk, ferdig med alt sammen nåVisste jeg kunne stole på deg :-D
Lykke til med godteposene og kaka ;-)
Høres ut som om dere har hatt en fin dagVært på en kjølig strandtur idag +vært på mat- og havne festival med mann og barn og trivelige folkNå har jeg en stund for meg selv mens jeg spiller Beth Hart og håpte på å få skravla litt
![]()
Takk takkHuff! Trasig at du hadde en sånn opplevelse. Klem!
Bare raser ut gode ideer nå gittJa jøss! Der har du faktisk en ny glimrende ide![]()