Skravletråd NY!!!

Følge meg kjempelekker, med bustete sovehår, buksa bak frem, og det viser seg at jentungen som ellers har fortalt ca alle at jeg er gravid, ikke har fortalt det til den kommende nabojenta, som altså var den som ringte på sammen med sin mor...
Hahaha!! Ser det for meg:D

Jada sånn er det når de blir store og tar slike avgjørelser selv :P Men er jo veldig hyggelig å ha henne innom slik at jeg ikke glemmer hvordan hun ser ut haha :P Veldig godt å få henne hjem i dag ja ;)
Ja det er noe med det å bli stor.
Hun koser seg sikkert ;-)

Godt å få se litt på henne i dag da ;-)

Har vært rolig en stund nå.

Ja håper de er greie. Vi må også ha noen som er lette å vaske. Har forsåvidt det nå også, men de begynner å bli så lealause i skruene. Er redd for å havne på gulvet :p

Ja det er litt dumt hvis stolene begynner å gi etter :p
Hadde bestemt meg for hvite stoler jeg også men tror du man klarer å holde de hvite? Altså rene?

Ja det er noe med det å bli stor.
Hun koser seg sikkert ;-)

Godt å få se litt på henne i dag da ;-)

Ja hu koser seg, og jeg skjønner jo det hu har det som plomma i egget :P hu var mye på overnatting hos besteforeldrene når hu gikk i barnehagen men det er ikke like mye nå som hu går på skolen så da benytter hu alle sjanser til å reise på besøk :)

Ja det gjorde godt :D

Kjedelig å bare ligge der når man er 11 dager gammel. Hva skal man liksom gjøre når man ikke sover :rolleyes: Da er det best å knø på mamma, og kanskje prøve å se om man var litt mer sulten :p
Ja jeg husker de periodene der ;-)
Da var det godt man hadde en mann som kunne ta seg av større søsken ;-)
Jeg hadde jo ks i tillegg med frøkna, så var jo avhengig av mer hjelp.
Med eldste var jeg i enda verre tilstand :-o
Så da er jeg glad vi ikke hadde andre barn :-o

Hei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.

Ja det er litt dumt hvis stolene begynner å gi etter :p
Hadde bestemt meg for hvite stoler jeg også men tror du man klarer å holde de hvite? Altså rene?
Ja det er ikke heldig hvis de går istykker :-P

Tja, jeg aner ikke hvordan de er å holde rene... De finnes i flere farger og. Men bordet vårt er hvitt, så tenkte at det derfor var lurt..
Men jeg aner ikke altså :-o

Hei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.
Helt enig med deg, å vaske badet er kjedelig :(
Men det må gjøres av og til.

Ja hu koser seg, og jeg skjønner jo det hu har det som plomma i egget :P hu var mye på overnatting hos besteforeldrene når hu gikk i barnehagen men det er ikke like mye nå som hu går på skolen så da benytter hu alle sjanser til å reise på besøk :)

Ja det gjorde godt :D
Bor de langt unna?

Her har storebror overnattet en gang hos bestefar og kona. Frøkna har ikke overnattet noe sted enda..

Ja jeg husker de periodene der ;-)
Da var det godt man hadde en mann som kunne ta seg av større søsken ;-)
Jeg hadde jo ks i tillegg med frøkna, så var jo avhengig av mer hjelp.
Med eldste var jeg i enda verre tilstand :-o
Så da er jeg glad vi ikke hadde andre barn :-o

Huffda:( Hva skjedde første gangen egentlig?

Er veldig takknemlig for mannen ja, uten han hadde det ikke gått.

Skal dere ha feiring i helga?

Vasking er døøøden!!!
Det er det verste jeg vet :-P

Back
Topp