Skravletråd NY!!!

U er en liten smarting han.
Når vi er på farten skal han ha mat har 3-4 time.
Ga han mat før vi dro slik at vi skulle ha god tid.
Likevel når vi fant køen på Ikea rett under 2 timer senere var han brått veldig sulten.
Hun foran oss sier stakkars, sulten han, gå foran oss.
Det sa også neste,og neste, og neste.....
5 minutter senere satt vi på benken utenfor kassene og ammet med betalte varer :)
For en luring :D

Følge meg kjempelekker, med bustete sovehår, buksa bak frem, og det viser seg at jentungen som ellers har fortalt ca alle at jeg er gravid, ikke har fortalt det til den kommende nabojenta, som altså var den som ringte på sammen med sin mor...
Lov å se slik ut når man er gravid og sliten:)

Hahahaha, du får henne bare på besøk du :-P
Men det var sikkert godt ;-)

Jada sånn er det når de blir store og tar slike avgjørelser selv :P Men er jo veldig hyggelig å ha henne innom slik at jeg ikke glemmer hvordan hun ser ut haha :P Veldig godt å få henne hjem i dag ja ;)

Likevel når vi fant køen på Ikea rett under 2 timer senere var han brått veldig sulten.
5 minutter senere satt vi på benken utenfor kassene og ammet med betalte varer :)
Så snilt da :D det hadde aldri skjedd her i byen

Håper hun roer seg :)

De ser jo veldig grei ut. Noe lignende vi må gå for. Trenger noen som lett kan vaskes. De vi har nå er i tøy. Tøy er ikke gøy når man har barn :p
Har vært rolig en stund nå.

Ja håper de er greie. Vi må også ha noen som er lette å vaske. Har forsåvidt det nå også, men de begynner å bli så lealause i skruene. Er redd for å havne på gulvet :-P

Flinke U!!!

Det var det, men jeg kjenner behovet for å rydde kjellergangene. De to jentne vaset jo inn og ut av huset hele tiden jo! Og "HUSK Å LUKKE DØRA" er ungene mine oppdradd med, vi har en hund som ellers gjerne tar seg en tur ut. Det har åpenbart ikke nabojenta, så to jenter i gangen og døra på vidgap...
Oi da, håper hunden holdt seg inne:) her fyker også gutta ut og inn hele tiden, døra blir så å si aldri lukket:P
Vet ikke hvor mange ganger i døgnet jeg roper "LUKK DØRA"!!

Back
Topp