Ja, vært en fin dagJa det trur jeg og![]()
God kveldhatt en fin dag?
Vært på jobb, og så avspasserte jeg en time, dro hjem til samboer og syk frøken, så malte vi de siste listene før jeg henta storebror i bhg
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vært en fin dagJa det trur jeg og![]()
God kveldhatt en fin dag?
Absolutt! Hva har du gjort?En fin ting å bruke fredagen på.
Hahah, er den andre opptatt?
Jeg stussa litt![]()
Medisinert godt nok, antar jeg?Hun er veldig urolig nå, så vet ikke helt hva det er som plager henne...
Planen er å kjøpe kjøkkenstoler, gardinstenger, gardiner og litt småtteri.
Ja da trenger du nok å sove snartJobb, handle. Skravle, hente unger, sove, for lite, vekket av dørklokka. Laget middag, spist denne, sløvet på sofaen siden jeg er sliten fordi jeg sov for lite. Lagt unger.
Klar for sofa en time til og så seng. Mannen er visst utenom jobber med diverse i hagen.
Skal du legge deg?Endelig stille så lenge at jeg beveger meg opp
Absolutt! Hva har du gjort?
Like før jeg skulle stå opp, men jeg sover jo ikke med bukse. Som jeg dro på meg bak frem... (mammaklær, ingen knapp)OkTypisk at dørklokka ringte når du skulle sove da.. Her kjenner jeg at bekkenet har saht stopp. Så jeg ligger rett ut på sofaen mens alle naboene, inkludert min mann sitter og drikker i kveldssola utafor her. Kjenner bare ikke en plass at jeg orker og gå ut og være sosial akkurat nå, faktisk..
Ikke så travel i dag?Da er jeg litt mer tilgjengelig for kvelden![]()
Gjør det duJa, det skjønner jeg jahåper det snart blir min tur til å glede meg til å kunne ta et glass ... imens så kan jeg ta et til for deg
![]()
Hehe!!Like før jeg skulle stå opp, men jeg sover jo ikke med bukse. Som jeg dro på meg bak frem... (mammaklær, ingen knapp)
Hahahaha, du får henne bare på besøk duSånn da er frøkna på badet og snart klar for sengaJaggu godt å få hu hjem, helt til farmoren spurte om hun ville sove hos de i morgen. Så da reiser hu jaggu på overnatting igjen i morra ettermiddag
![]()
Nei i vertfall ikke helt enda, men skal hjem etterhvert å bade vesla så utslettet kanskje blir bedre. Også hente full mann senereIkke så travel i dag?
Lå tett oppunder 38 før hun la seg, 37.7.Stakkars lille. Kan jo være feberen kommer krypende tilbake nå som det er kveldTypisk det
Jeg er også ute etter nye kjøkkenstoler. Har du sett deg ut noen spesielle?
Godt å kunne få lagt seg nedpå litt og daOkTypisk at dørklokka ringte når du skulle sove da.. Her kjenner jeg at bekkenet har saht stopp. Så jeg ligger rett ut på sofaen mens alle naboene, inkludert min mann sitter og drikker i kveldssola utafor her. Kjenner bare ikke en plass at jeg orker og gå ut og være sosial akkurat nå, faktisk..
Deal; )Gjør det du![]()
Hehe!!![]()
Nei det er begrenset hvor lange fingre vi kan ha ogJa, jeg kunne skrevet "amming pågår". Fingrene mine er ikke lange nok til å få til et spørsmålstegn
Men nå er han lagt ned og der blir han vel hvertfall i ti minutter![]()
Ja fått både ventoline, dobbel flutide og allergimedisin, så burde være nok.Medisinert godt nok, antar jeg?
Ja, vært en fin dag![]()
Vært på jobb, og så avspasserte jeg en time, dro hjem til samboer og syk frøken, så malte vi de siste listene før jeg henta storebror i bhg![]()
Du da?