Skravletråd NY!!!

Jobb, handle. Skravle, hente unger, sove, for lite, vekket av dørklokka. Laget middag, spist denne, sløvet på sofaen siden jeg er sliten fordi jeg sov for lite. Lagt unger.

Klar for sofa en time til og så seng. Mannen er visst utenom jobber med diverse i hagen.
Ja da trenger du nok å sove snart :-)

Hva jobber mannen med i hagen?

Ok:) Typisk at dørklokka ringte når du skulle sove da.. Her kjenner jeg at bekkenet har saht stopp. Så jeg ligger rett ut på sofaen mens alle naboene, inkludert min mann sitter og drikker i kveldssola utafor her. Kjenner bare ikke en plass at jeg orker og gå ut og være sosial akkurat nå, faktisk..
Like før jeg skulle stå opp, men jeg sover jo ikke med bukse. Som jeg dro på meg bak frem... (mammaklær, ingen knapp)

Sånn da er frøkna på badet og snart klar for senga :) Jaggu godt å få hu hjem, helt til farmoren spurte om hun ville sove hos de i morgen. Så da reiser hu jaggu på overnatting igjen i morra ettermiddag :P
Hahahaha, du får henne bare på besøk du :-P
Men det var sikkert godt ;-)

Ok:) Typisk at dørklokka ringte når du skulle sove da.. Her kjenner jeg at bekkenet har saht stopp. Så jeg ligger rett ut på sofaen mens alle naboene, inkludert min mann sitter og drikker i kveldssola utafor her. Kjenner bare ikke en plass at jeg orker og gå ut og være sosial akkurat nå, faktisk..
Godt å kunne få lagt seg nedpå litt og da :-)
Og flaks for oss ;-)

Følge meg kjempelekker, med bustete sovehår, buksa bak frem, og det viser seg at jentungen som ellers har fortalt ca alle at jeg er gravid, ikke har fortalt det til den kommende nabojenta, som altså var den som ringte på sammen med sin mor...

Ja, vært en fin dag :-)
Vært på jobb, og så avspasserte jeg en time, dro hjem til samboer og syk frøken, så malte vi de siste listene før jeg henta storebror i bhg :-)
Du da?

Fått gjort litt i dag du da :)

Jada har egentlig det, fått gjort litt fornuftige tung og fått frøkna hjem i dag :)

Back
Topp