Kan gjerne skravle med deg, jeg!Vært på en kjølig strandtur idag +vært på mat- og havne festival med mann og barn og trivelige folkNå har jeg en stund for meg selv mens jeg spiller Beth Hart og håpte på å få skravla litt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan gjerne skravle med deg, jeg!Vært på en kjølig strandtur idag +vært på mat- og havne festival med mann og barn og trivelige folkNå har jeg en stund for meg selv mens jeg spiller Beth Hart og håpte på å få skravla litt
![]()
Vært på en kjølig strandtur idag +vært på mat- og havne festival med mann og barn og trivelige folkNå har jeg en stund for meg selv mens jeg spiller Beth Hart og håpte på å få skravla litt
![]()
Åh, jeg gleder meg til å ta meg et glass til jul jeg!Hehetakk, sitter i hver vår stol og er sliten etter uka. Jeg ferier at det er helg en et glass vin. (Enda jeg faktisk skal på jobb i morgen)
Så fint da!Kan gjerne skravle med deg, jeg!
Hahahaha, ja det hadde vært årets forretning :-D
God kveld :-D
Jeg har vært på jobb :-D
Var egentlig en spontan greie at vi ble med naboene dit, hadde ikke tenkt Å dra, så jeg hadde akkurat trøkka i meg ganske mye middag. Men smakte på en kyllibggryte der da, og poden kosa deg på tivoli og kikka rundt i boder. Veldig hyggeligSpist noe snadder på festival da
Ja, det skjønner jeg jaÅh, jeg gleder meg til å ta meg et glass til jul jeg!![]()
Var egentlig en spontan greie at vi ble med naboene dit, hadde ikke tenkt Å dra, så jeg hadde akkurat trøkka i meg ganske mye middag. Men smakte på en kyllibggryte der da, og poden kosa deg på tivoli og kikka rundt i boder. Veldig hyggelig![]()
Jobb, handle. Skravle, hente unger, sove, for lite, vekket av dørklokka. Laget middag, spist denne, sløvet på sofaen siden jeg er sliten fordi jeg sov for lite. Lagt unger.Så fint da!Hva har du gjort idag?
Hørtes veldig kjekt ut det.Var egentlig en spontan greie at vi ble med naboene dit, hadde ikke tenkt Å dra, så jeg hadde akkurat trøkka i meg ganske mye middag. Men smakte på en kyllibggryte der da, og poden kosa deg på tivoli og kikka rundt i boder. Veldig hyggelig![]()
Her går hun på doble doser omtrent hele året føler jeg... For nå har jeg innsett at de anfallene tidligere i vinter som vi trodde var falsk krupp egentlig var astmaanfall. Og det har kommet ca ei uke etter at vi har trappa ned på medisiner... Og det samme var det i mai også når hun hadde første kraftige anfall som endte på legevakta.Hosten sitter nok lenger da, ja.
Derfor skal eldstemann stå på "nivået for syk" til ei uke etter han er frisk på astmamedisin. Nå er han mye bedre i år, håper han snart vokser det av seg.
Hun er veldig urolig nå, så vet ikke helt hva det er som plager henne...Huff. Er så kjipt å høre på når man vet at ingenting man gjør hjelper.
Satser på at hun er klar for ikea i morgen.
Hva skal dere der da
Høres ut som en koselig dagVært på en kjølig strandtur idag +vært på mat- og havne festival med mann og barn og trivelige folkNå har jeg en stund for meg selv mens jeg spiller Beth Hart og håpte på å få skravla litt
![]()
Hahah, er den andre opptatt?Beklager manglende spørsmålstegn. Får ikke til å nå det på tastaturet med bare en hånd![]()
Hun er veldig urolig nå, så vet ikke helt hva det er som plager henne...
Planen er å kjøpe kjøkkenstoler, gardinstenger, gardiner og litt småtteri.
OkJobb, handle. Skravle, hente unger, sove, for lite, vekket av dørklokka. Laget middag, spist denne, sløvet på sofaen siden jeg er sliten fordi jeg sov for lite. Lagt unger.
Klar for sofa en time til og så seng. Mannen er visst utenom jobber med diverse i hagen.