☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Gratulerer :-)

Fremdeles ingen tegn til mensen, og de vanlige pms-symptomene er merkverdig fraværende. Pleier å ha utrolig ømme bryster uka før tr, har bare hatt litt stikking, og de siste dagene ingenting. Har hatt litt mensmurringer, og det pleier jeg vanligvis ikke å ha. Vanligvis får jeg ganske mange kviser og det roer seg ikke før mensen har kommet. Denne gangen har utbruddet vært mye mindre, og kvisene har allerede begynt å gå tilbake. Alle tester er fremdeles negative. Irritert nå...

Fremdeles ingen tegn til mensen, og de vanlige pms-symptomene er merkverdig fraværende. Pleier å ha utrolig ømme bryster uka før tr, har bare hatt litt stikking, og de siste dagene ingenting. Har hatt litt mensmurringer, og det pleier jeg vanligvis ikke å ha. Vanligvis får jeg ganske mange kviser og det roer seg ikke før mensen har kommet. Denne gangen har utbruddet vært mye mindre, og kvisene har allerede begynt å gå tilbake. Alle tester er fremdeles negative. Irritert nå...
Akkurat det samme her. Blir jo heilt sprø!!! :-/

Akkurat det samme her. Blir jo heilt sprø!!! :-/

Hadde vært så mye bedre om tr bare kom, så man kunne gått videre og sett fram til ny prøveperiode, framfor at man bare må vente og lure...

Hadde vært så mye bedre om tr bare kom, så man kunne gått videre og sett fram til ny prøveperiode, framfor at man bare må vente og lure...
Ja... Uansett kor blanke testene e har ein alltid ett lite håp. Teit som eg e.
Har vert stabil, evt komt før heile veien, men ikkje no. Men det e vell på tide å overbevise seg sjøl om at det bare e TR som e sein..

Ja... Uansett kor blanke testene e har ein alltid ett lite håp. Teit som eg e.
Har vert stabil, evt komt før heile veien, men ikkje no. Men det e vell på tide å overbevise seg sjøl om at det bare e TR som e sein..

Ikke sant, tenker jo at kanskje el var forsinket, eller at man er gravid og bare får sent positiv som jo noen får (selv om jeg testet tydelig positivt dagen før ikm da jeg var gravid med vesla). Nei, jeg kjenner jeg er pisslei av hele settingen.

Ikke sant, tenker jo at kanskje el var forsinket, eller at man er gravid og bare får sent positiv som jo noen får (selv om jeg testet tydelig positivt dagen før ikm da jeg var gravid med vesla). Nei, jeg kjenner jeg er pisslei av hele settingen.
Ja de samme tingene sitter eg å seie til meg sjøl.
LEI LEI og mannen e lei. Vanskelig med den der tolmodigheten :-)

Argh! Når du prøver å lufte frustrasjonen, og innser at du lufter den til venninna di som har klart det på første forsøk begge gangene og i gjennomsnitt har sex 1 gang i Mnd. Og svaret e: det e jo heilt vanlig at det tar litt tid!!!!
I det sekundet glømmer eg liksom litt kor mykje eg sett pris på ho.
Herlighet for nåken monster vi blir når vi e frustrerte! :/

Ultrasvak strek på testen i dag, så svak at jeg nesten ikke er sikker på at den er der/at det nok bare er skygge:-p men gir ikke opp. 12 DPO i dag

Ultrasvak strek på testen i dag, så svak at jeg nesten ikke er sikker på at den er der/at det nok bare er skygge:-p men gir ikke opp. 12 DPO i dag
Det var det hos meg også i går, men i dag var den mye sterkere. Så jeg håper du også får en sterkere strek i morgen :)

Det var det hos meg også i går, men i dag var den mye sterkere. Så jeg håper du også får en sterkere strek i morgen :)

Hehe, håper virkelig det altså. Puppene er så ømme at jeg klarer nesten ikke ligge på magen ;-) hahaha

Jeg byttet til uke 27 pg litt senere el enn forventet! Lykke til alle sammen og gratulerer til dere med to streker:)

Negativ graviditetstest i dag (CB+) på IKM. Ikke tegn til TR enda, men kommer vel ila. dagen.. :shifty: Da er det bare å innstille seg på en ny pp!

Har fortsatt å teste hver morgen siden jeg ikke har fått mensen, tenker at el kan jo ha vært forsinket. Fikk en svak strek før tidsfristen i dag, men den er lik de strekene jeg hadde for en uke siden, så jeg stoler ikke det døyt på den, kan være skyggestrek som kom tidlig. Tester igjen i morgen om ikke tr kommer.
ImageUploadedByBV Forum1435389703.630362.jpg

Back
Topp