god morgen!
Teker sånn på Sara jeg.
God morgen til deg også.
Du er ikke den eneste som gjør det
Dere er nå greie da!Ja det gjør jeg og..
Sitter på venterommet på helsestasjonen nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god morgen!
Teker sånn på Sara jeg.
God morgen til deg også.
Du er ikke den eneste som gjør det
Dere er nå greie da!Ja det gjør jeg og..
Dere er nå greie da!
kjønner jeg godt han var. Øks og fylla er en dårlig idetror jegJa det hørtes ut som en veldig god løsning etter 1 flaske med captain Morgan haha min x stod ved siden av og var ganske bekymret og han pleier å finne på mye dumt selv haha![]()
Tenker så utrolig mye på deg, og krysser alt jeg harDere er nå greie da!
Masse lykke til !Dere er nå greie da!
kjønner jeg godt han var. Øks og fylla er en dårlig idetror jeg
Tar vel 2,5 sånn ca tror jeg.Å så deiligDaftø er så fin plass, husker vi var der noen sommere når jeg var tenåring
Har dere lang vei dit?
Hehe nei det er bra du ikke snes det atsåHaha ja jeg syntes jo egentlig ikke at det er en god ide selv![]()
Det tror faktisk jeg også.kjønner jeg godt han var. Øks og fylla er en dårlig idetror jeg
Hehe nei det er bra du ikke snes det atså
Neida er i grunn helt greitDet er jo ikke så ille da![]()
Jeg har vært full flere ganger men aldri gjort noesånt. Glad for det i grunnDet tror faktisk jeg også.
Jeg har aldri vært full, men jeg tror jeg fatter konseptet godt nok til å ha en slik mening
De fleste har jo det. Både vært full, og ikke gjort slikt.Jeg har vært full flere ganger men aldri gjort noesånt. Glad for det i grunn
Neida er i grunn helt greit
Drikker du ikke?De fleste har jo det. Både vært full, og ikke gjort slikt.
Det er nok meg som er unormal i så måte.
I gata her var det visst en som var sørpefull som gikk og klipte plenen til naboen kl 2 omnatta.
Nei da skal vi hjem å være hjemme i 3 dager fø rvi stikker videreReiser dere videre på tur etter Daftø eller?
Skulle jo bare være snillHaha, det var jo også noe å ta seg til![]()
Nei da skal vi hjem å være hjemme i 3 dager fø rvi stikker videre![]()