Haha, ikke dårlig! Jeg har nå spist kvelds nr to.. Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg under denne graviditeten om denne enorme hungeren og søtsuget skal fortsette..
Hehe, det var det da
Jeg håper jeg får alt av igjen etterpå ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ikke dårlig! Jeg har nå spist kvelds nr to.. Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg under denne graviditeten om denne enorme hungeren og søtsuget skal fortsette..
Ja, jeg er ajour nåIdag må det jo ha blitt endel på deg?![]()
Vil bruke sommerkjole jegNå håper jeg at sommeren snart kommer!
Er lei av regn :-(
HahahaJa det er det! Så planlegger man ut fra at man tror det skal bli knallvær, så kommer den én gigantisk svart sky med en vanvittig skyll -midt i grillingaSkulle tro det var noen som kødda med oss
![]()
Det har ikke jegHehe, det var det da
Jeg håper jeg får alt av igjen etterpå ihvertfall![]()
Fullamma ganske lenge sist, så alt forsvant etter det. Men vet jo ikke om amminga kommer til å gå like på skinner denne gangen da.Hehe, det var det da
Jeg håper jeg får alt av igjen etterpå ihvertfall![]()
Hurra for det :-DJa, jeg er ajour nå
Det var veldig godtDa kom jeg på at jeg har jordbær!! Åh, kanskje det kan redde meg fra brus-suget mitt..
Ikke så viktig med kjolen for min del, men gjerne shorts ;-)Vil bruke sommerkjole jeg![]()
Ja ikke sant!! Så typiskHahaha
På jobb i dag så kom den skura, heldigvis før alle de små våknet fra dupp. De tre vi hadde våkne fikk vi inn for å få på regntøy. Da vi kom ut igjen hadde det stoppa![]()
Har da sett Charterfeber på denne siden ogsåHaha, hællemåne! Verdens søteste uttrykkvisste ikke dere så det på andre sida av fjorden og
![]()
Kan ikke gå flere dager uten, da vil det fylles opp fortHihi, ja nå er det nok viktigst med en som funker ;-)
Jg mååååå det.Hihi...håper du husker det i morgen da![]()
Jordbær og ananas med smeltet sjokoladeHva ble det?
Litt både og! Fortsatt lyst på no.. Men nå må jeg gi meg!Det var veldig godt
Håper det hjalp for deg.
Det var det ogsåOMG det hørtes digg ut!!
Vil bruke sommerkjole jeg![]()
Det er en kul forretningsidéHaha skulle hatt en pommes frites express![]()
Ja, må bare det noen gangerLitt både og! Fortsatt lyst på no.. Men nå må jeg gi meg!
Haha!! Jasså? Sikker på at du ikke bare skryter på deg nå?Har da sett Charterfeber på denne siden også![]()