Haha, ja ok! Da så!! Trodde du mente idagIkke i dag men før mnd er omme ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja ok! Da så!! Trodde du mente idagIkke i dag men før mnd er omme ja.
Oooh, for et dilemma!! Tror ikke jeg hadde gidda å stått opp..![]()
Ta med en pute davel!?![]()
Nei det gidder jeg ikke.Haha, ja ok! Da så!! Trodde du mente idagda skulle du fått stått på!
Det skjønner jeg godtVannmelonen vant!![]()
Haha, ikke dårlig! Jeg har nå spist kvelds nr to.. Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg under denne graviditeten om denne enorme hungeren og søtsuget skal fortsette..Vannmelonen vant!![]()
Hadde ikke jeg gjort hellerNei det gidder jeg ikke.
Ja man må gjennom sånt dessverre.Ikke den beste dagen i mitt liv. Men det er noe man må gjennom når man har dyr.
Så viktig er det ikkeHadde ikke jeg gjort heller![]()
Ja er sånn vær her og. Rekker akkurat å tørke opp før neste skurHer er det sol og regn om hverandre.. Meldt veldig fint fremover da! Får sende litt godvær til deg og da, om regnet skulle fortsette
Da får mannen stelle hjemmeJeg drar iallefall på jobb, så ikke mitt "problem" ;-)
Høres kjent ut!Ja er sånn vær her og. Rekker akkurat å tørke opp før neste skur![]()
Nei, faktisk ikkeSå viktig er det ikke
Heia, heia81 innleggtil!
Jepp ;-)Da får mannen stelle hjemme![]()
Innmari kjedeligHøres kjent ut!
Hihi...håper du husker det i morgen daMen det sa jeg for en uke sidn også
Å nei, så tristSå bra!
Joda, her går det seg tilLitt utafor i dag etter å ha avlivet hunden, men ellers går det bra
![]()
Ja det er det! Så planlegger man ut fra at man tror det skal bli knallvær, så kommer den én gigantisk svart sky med en vanvittig skyll -midt i grillingaInnmari kjedelig![]()