Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har den foranMest på kvelden, eller hvis jeg er i ronår jeg holder på og styrer så legger jeg nok ikke merke til det! Har du morkaka foran?
![]()
Kjenner bevegelse hele dagen. Men mest når jeg ligger i ro på sofaen. Da hopper og ruller magen!også er det ofte jeg kjenner på sånn rar krampaktig bevegelse, gjerne litt rytmisk. Det kjennes litt ut som lemus. Andre som har kjent på dette? Er det det som kan være at babyen hikker??
Jeg er 26+5
Godt å høre<3 er 26+4 idagFør kjente jeg kun på kvelden og om morgenen.. Virka som etter jeg sto opp og starta dagen avslutta lille sin og sov til jeg la meg igjenførst nå iløpet av siste uka kanskje at jeg har begynt å kjenne bevegelse ellers på dagen også
29+0 idag
![]()
Har du termin 2 september du da eller?Kjenner det hele døgnet, men mest om kvelden når jeg skal sove. Hele magen beveger seg. Har morkaken foran, men er 30+5 så han begynner å bli stor![]()
Bare jeg som kjenner på kveldene :/
Det kan hendeDet har ikke noe å si, så lenge du kjenner noe i løpet av døgnet...
Kanskje du får en baby som faktisk sover den første tiden?
Mine har bestandig vært veldig aktive i magen, og sannelig har de sovet lite etter fødsel også![]()