Satser på detDet klarer du helt sikkert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på detDet klarer du helt sikkert![]()
Sover lenge da i det minsteBlid som bare detbaaare ikke trøtt
Sovnet halv ett - sover ennå![]()
Tror man blir ekstra lei når man må til kontroller hver uke. Jeg var på ul hver eneste uke, ble lei jaJa jeg har full forståelse for at alle blir lei på slutten![]()
Men det er greit, fin avtale detDu kan komme og hente min for jeg holder på å renne vekk![]()
Ikke hørt noe ennå?Vet ikke.
Trolig.
Vi får se, anhenger av om jeg får ul i dag og hva den viser, men tror ikke jeg får og derved må jeg vel skravle for å holde hodet opptatt
Nei, ikke ettet at jeg snakka med henne sånn litt etter åtte og fikk bekreftet at den var mottatt og ville bli vurdert av legenIkke hørt noe ennå?
Bør vel ringe snart om du skal a noe håp omtime i dagNei, ikke ettet at jeg snakka med henne sånn litt etter åtte og fikk bekreftet at den var mottatt og ville bli vurdert av legen
Håper du får en fin dagHei, hallo og ha det igjen..
Er vel det meste av det jeg får tid til å skrive i dag.
Har vært i gang siden 06:30, liten tur hjemom og fått meg en 1/2 kopp te, og nå er det ut igjen.
Snakkes kanskje i kveld
Å så koselig, er alene hjemme i dag jeg. Planen var å ligge ute og lese bok men det ser ut til at det regner om ikke så lengeNei.. Nå skal jeg og lille på stranda. Ikke verdens bete strandvær, så spørs om det blir bading. Men bål og kos, det blir det i hvert fall![]()
Tror ikke jeg får det, men ringer og spørr om det er vurdert enda om de ikke ringer innen 11. Jeg er utålmodigBør vel ringe snart om du skal a noe håp omtime i dag
Jaja,, får bare vente![]()
Da bør du lese inne...Å så koselig, er alene hjemme i dag jeg. Planen var å ligge ute og lese bok men det ser ut til at det regner om ikke så lenge
Nei.. Nå skal jeg og lille på stranda. Ikke verdens bete strandvær, så spørs om det blir bading. Men bål og kos, det blir det i hvert fall![]()
det skjønner jeg godt du erTror ikke jeg får det, men ringer og spørr om det er vurdert enda om de ikke ringer innen 11. Jeg er utålmodig
du tror det er best du ogsåj a.Da bør du lese inne...
Ja... Bøker tåler ikke så bra vanndu tror det er best du ogsåj a.
Tror man blir ekstra lei når man må til kontroller hver uke. Jeg var på ul hver eneste uke, ble lei ja
Nei det fant jeg ut orrige uke da jeg glemte igjen en bok ute og det plutselig regnet.Ja... Bøker tåler ikke så bra vann
Hihi jaSover lenge da i det minste![]()