Ikke i det hele tatt
Hadde aldri komt på det om jeg ikke tilfeldigvis kikka på søknaden min idag![]()
Haha du er jo søt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tatt
Hadde aldri komt på det om jeg ikke tilfeldigvis kikka på søknaden min idag![]()
Da snakkes vi vel sikkertHaha, har du og en gubbe som legger planer for deg?
![]()
Haha du er jo søt damen er det ikke greit å ha siste dagen i dag da?
Hmm.. Ikke her enda![]()
Joda..men jeg skal jo gi dem kake imorgenog hente bursdagsgave, så må jo uansett innom
![]()
Hehe, her er gubben og veldig til å legge planer! Fant ut i går kveld at et vennepar hadde meldt avbud på en middag til helga som jeg ikke visste om engangDet gjør vi
Ja, det hender... Hehe!
Hehe, her er gubben og veldig til å legge planer! Fant ut i går kveld at et vennepar hadde meldt avbud på en middag til helga som jeg ikke visste om engang![]()
Kos deg siste dag på jobbNei, nå må jeg dra på jobb![]()
Det gjør jeg ogsåDa er det greit med skravling ja. Sagt det før og sier det igjen: noen har trening eller andre hobbyer de bruker til å koble av med. Jeg kobler helt fint av med bv jeg![]()
Jada men da kan du jo bare komme for å kose deg og så reise hjem igjen da![]()
Jeg kommer også i kveldHei, hallo og ha det igjen..
Er vel det meste av det jeg får tid til å skrive i dag.
Har vært i gang siden 06:30, liten tur hjemom og fått meg en 1/2 kopp te, og nå er det ut igjen.
Snakkes kanskje i kveld
Hmm den vil vist ikke bort herfra heller :O
Travel dag, forstår jegHei, hallo og ha det igjen..
Er vel det meste av det jeg får tid til å skrive i dag.
Har vært i gang siden 06:30, liten tur hjemom og fått meg en 1/2 kopp te, og nå er det ut igjen.
Snakkes kanskje i kveld
Kos dere!Nei.. Nå skal jeg og lille på stranda. Ikke verdens bete strandvær, så spørs om det blir bading. Men bål og kos, det blir det i hvert fall![]()
Kos dere på strandaNei.. Nå skal jeg og lille på stranda. Ikke verdens bete strandvær, så spørs om det blir bading. Men bål og kos, det blir det i hvert fall![]()