Wow hur længe har du klart deg utan??Jeg KLARTE DET!!! Idag blir d Kinderegg!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow hur længe har du klart deg utan??Jeg KLARTE DET!!! Idag blir d Kinderegg!!![]()
Ok skjønne. skjønner også at du erlittlei , selvom det er godt man følgesopp.Pga min helse![]()
Ja de var i grunnen ganske fine. Og ikke så dyre ;-)Kjempe fine
Dere har god smak altså!
Og nå er jeg våken igjen :-DDere får sove godt dagod natt og så snakkes vi
![]()
Du din skrytepaveNei, jeg gjør ikke det
Ville bare være med å skryte![]()
Men det er vel nå du bare skulle latt være å spise ;-)Jeg KLARTE DET!!! Idag blir d Kinderegg!!![]()
Hyggelig å se degHei jenter!
Har dere det bra? Jeg savner dere!! Masse!!!!
Ville bare titte innom å si hei. Jeg blir nok borte noen uker til, men stikker stadig innom for å sjekke at dere har det braFortsatt god sommer til dere alle
![]()
Næmmen, kan da ikke droppe den :-o![]()
Men nå er du våken igjen skjønner jeg ;-)Det ble bare sånn![]()
Men nå er du våken igjen skjønner jeg ;-)
God morgen
Hvordan går det med deg Sara?
Jotakk, det går. Jotakk, det går.God morgen
Hvordan går det med deg Sara?
Godt å se deg!!Hei jenter!
Ville bare titte innom å si hei. Jeg blir nok borte noen uker til, men stikker stadig innom for å sjekke at dere har det braFortsatt god sommer til dere alle
![]()
Du må få time i dag, håpervirkelig de skjønner detJotakk, det går. Jotakk, det går.
Nei, jeg gidder ikke svare dobbelt likevel.
Jeg har ikke smerter, jeg blør ikke mer, jeg spotter fortsatt brunt da.
Jeg har fått bekreftet fra gyn.pol nå at de har fått henvisningen min, så når legen har sett på det og vurdert det ringer de meg med en time.
Jeg frykter den ikke blir i dag, selv om jeg sa at jeg kan komme på kort varsel. Men vi får se hva de sier når de ringer.
Koselig at du stikker innomHei jenter!
![]()
Håper, men kjenner at det tror jeg ikke på...Du må få time i dag, håpervirkelig de skjønner det
Men det er vel nå du bare skulle latt være å spise ;-)
Hei jenter!
![]()