Skravletråd NY!!!

Hei jenter!
Har dere det bra? Jeg savner dere!! Masse!!!!
Ville bare titte innom å si hei. Jeg blir nok borte noen uker til, men stikker stadig innom for å sjekke at dere har det bra :) Fortsatt god sommer til dere alle :D

God morgen

Hvordan går det med deg Sara?
God morgen

Hvordan går det med deg Sara?
Jotakk, det går. Jotakk, det går.

Nei, jeg gidder ikke svare dobbelt likevel.

Jeg har ikke smerter, jeg blør ikke mer, jeg spotter fortsatt brunt da.

Jeg har fått bekreftet fra gyn.pol nå at de har fått henvisningen min, så når legen har sett på det og vurdert det ringer de meg med en time.

Jeg frykter den ikke blir i dag, selv om jeg sa at jeg kan komme på kort varsel. Men vi får se hva de sier når de ringer.

Hei jenter!
Har dere det bra? Jeg savner dere!! Masse!!!!
Ville bare titte innom å si hei. Jeg blir nok borte noen uker til, men stikker stadig innom for å sjekke at dere har det bra :) Fortsatt god sommer til dere alle :D
Godt å se deg!!

Jeg håper jeg i løpet av dagen kan si at jeg har det bra, er litt i limboland nå etter atter en blødning og venter på ul som jeg ikke vet når jeg får.

Jotakk, det går. Jotakk, det går.

Nei, jeg gidder ikke svare dobbelt likevel.

Jeg har ikke smerter, jeg blør ikke mer, jeg spotter fortsatt brunt da.

Jeg har fått bekreftet fra gyn.pol nå at de har fått henvisningen min, så når legen har sett på det og vurdert det ringer de meg med en time.

Jeg frykter den ikke blir i dag, selv om jeg sa at jeg kan komme på kort varsel. Men vi får se hva de sier når de ringer.
Du må få time i dag, håpervirkelig de skjønner det

Back
Topp