Skravletråd NY!!!

Nei nå må jeg sove. Frøkna er skikkelig utrolig her, jeg måtte legge meg fordi hun ikke fikk sove med pappan :rolleyes:
Men det hjalp visst ikke med meg heller...
Mulig lyset fra mobilen plager henne :-o :-P

Vi snakkes imorgen :-)

Nå konkurrerte vi ikke om hvem som veide mest da Ronja :P vi sammenlignet vekt da vi var født med samme vekt og vi har vist hvert ganske like i høyde og vekt :P men nå vinner nok jeg prisen for å veie mest :P
Haha...ville jo bidra litt med vekten min jeg også:P

Nei nå må jeg sove. Frøkna er skikkelig utrolig her, jeg måtte legge meg fordi hun ikke fikk sove med pappan :rolleyes:
Men det hjalp visst ikke med meg heller...
Mulig lyset fra mobilen plager henne :-o :-P

Vi snakkes imorgen :-)

Dere får sove godt da :) god natt og så snakkes vi :)

Jeg skal til en lege på et annet legekontor så det går bra :) jeg har hatt time hver uke nå, men har et lite håp om at kanskje jeg kan slippe unna med annahver uke nå som jeg skal til et annet legekontor haha :P nei jeg går ikke til jm, for legen min har hatt så tett oppfølging og det hadde jeg ikke sluppet unna om jeg hadde gått til begge så da ble det bare lege :P
Skjønner. Tett oppfølging det ja. Bra du får noe når legen har ferie også

Skjønner. Tett oppfølging det ja. Bra du får noe når legen har ferie også

Jada legen min er veldig nøye og følger pasientene godt opp :) Bare jeg som syntes det er kjedelig å skulle dit hver uke :P men det er jo bra at jeg måtte dit selv om jeg var på ul om mandagen ellers hadde jeg blitt gående med uvi en uke ekstra før det hadde blitt oppdaget :)

Jada legen min er veldig nøye og følger pasientene godt opp :) Bare jeg som syntes det er kjedelig å skulle dit hver uke :P men det er jo bra at jeg måtte dit selv om jeg var på ul om mandagen ellers hadde jeg blitt gående med uvi en uke ekstra før det hadde blitt oppdaget :)
Ja, tett oppfølging et bra, men er det noen grunn til at han tar det så tett? Altså, ved behov skal det jo det, men for oss andre friske, virker det jo overveldende. Særlig det du sier at han ikke tilpasser seg evt kontroll hos jm. De fleste leger klarer jo å se at kontroll der også "teller"

Ja, tett oppfølging et bra, men er det noen grunn til at han tar det så tett? Altså, ved behov skal det jo det, men for oss andre friske, virker det jo overveldende. Særlig det du sier at han ikke tilpasser seg evt kontroll hos jm. De fleste leger klarer jo å se at kontroll der også "teller"

Det er pga min helse at det blir gjort, så selv om jeg skjønner det så blir det jo kjedelig. Ikke det jeg har jo nå gått sykemeldt i over 2 mnd, så jeg gjør jo ikke akkurat så mye annet da, det er bare kjedelig :P

Det er pga min helse at det blir gjort, så selv om jeg skjønner det så blir det jo kjedelig. Ikke det jeg har jo nå gått sykemeldt i over 2 mnd, så jeg gjør jo ikke akkurat så mye annet da, det er bare kjedelig :P
Skjønner. Kjedelig å bare gå hjemme og vente.

Snart skal du på ferie da. Jeg er så fascinert av de ferieplanene dine jeg, er det mye å pakke og forbedre, eller er det så "spesielle greier" at de allerede står et sted? (utenom det før diskuterte pakking av undertøy tre uker før?)

Skjønner. Kjedelig å bare gå hjemme og vente.

Snart skal du på ferie da. Jeg er så fascinert av de ferieplanene dine jeg, er det mye å pakke og forbedre, eller er det så "spesielle greier" at de allerede står et sted? (utenom det før diskuterte pakking av undertøy tre uker før?)

Ja og det gleder jeg meg til :)
For ikke å snakke om at frøkna gleder seg veldig det er det morsomste hu vet å gjøre :)
Det er jo litt spesielle ting, selv om jeg bruker enkelte av tinga gjennom året. Men har klær, kopper og kar og slikt som nå står klart. Hehe ja og alt dette undertøyet som jeg har pakket ned :P

Jada legen min er veldig nøye og følger pasientene godt opp :) Bare jeg som syntes det er kjedelig å skulle dit hver uke :p men det er jo bra at jeg måtte dit selv om jeg var på ul om mandagen ellers hadde jeg blitt gående med uvi en uke ekstra før det hadde blitt oppdaget :)
Hvorfor følges du godt opp?

Back
Topp