Skravletråd NY!!!

Jeg ble tatt med KS 3 uker etter termin jeg, da igangsetting ikke funka :-P
Men jeg var så lita, 2.7 kg og 47 lang, så mest sannsynlig er terminberegningen feil og jeg er tatt for tidlig :-o

Vi var nesten like store vi da, jeg var 2,7 kg og 49 lang når jeg kom til termin :) ja det er jo ikke alltid disse termin beregningene er helt som de skal.

Vi var nesten like store vi da, jeg var 2,7 kg og 49 lang når jeg kom til termin :) ja det er jo ikke alltid disse termin beregningene er helt som de skal.
Ja det var ikke store forskjellen:-D
Kanskje vi er nesten like nå og :-P

Jeg har født store barn da, synes jm siden jeg var så lita Selv. De har vært en kg mer og noen cm lengre.

God kveld :-D

Vi har malt i dag vi :-P
Frøkna var hos legen og fikk allergimedisiner, han også trodde det var allergi. Så vi skal teste ut.

Jeg var en tur hos osteopaten, ellers har vi holdt på i stua. Nå er vi snart ferdige :-D
Tatt fra gangen
Vis vedlegget 123396
Konttastveggen
Vis vedlegget 123397
Sofakroken
Vis vedlegget 123398

Mangler taklister og litt småpirk her og der.

Står litt utstyr rundt om enda da men.

Nå ikveld har vi bestilt kunsttrykk fra monet til å ha på den store veggen over sofaen.
Og så skal dette bildet opp på kontrastveggen:
Vis vedlegget 123399
Blir skikkelig lekkert altså:D

Ja det var ikke store forskjellen:-D
Kanskje vi er nesten like nå og :-P

Jeg har født store barn da, synes jm siden jeg var så lita Selv. De har vært en kg mer og noen cm lengre.

Spørs om vi er like nå, jeg mangler ca en halv meter på lengden for å passe til vekta så haha

Her har det aldri hvert snakk om min fødselsvekt. Men frøkna var 3.2 kg og 47 lang. Lillebror regnte de med vil bli 3-3.5 kg til termin... så det blir spennende å se da :)

Spørs om vi er like nå, jeg mangler ca en halv meter på lengden for å passe til vekta så haha

Her har det aldri hvert snakk om min fødselsvekt. Men frøkna var 3.2 kg og 47 lang. Lillebror regnte de med vil bli 3-3.5 kg til termin... så det blir spennende å se da :)
Ja det blir spennende :-)
Mine to var nesten like de :-P

Eldste var 3720 g og 49 cm
Yngste var 3670 g og 50 cm

Ja det blir spennende :-)
Mine to var nesten like de :-P

Eldste var 3720 g og 49 cm
Yngste var 3670 g og 50 cm

Oj det var ikke store forskjellen på de nei :) egentlig ganske artig hvordan slikt kan være likt mellom søsken :)

Men håper ikke lengden til faren har hatt så mye å si på lillebror for faren er over 2 meter lang :P

Back
Topp