Siden få av dere leser dagboka mi, blod igjen.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jada, denne kroppen min skal ikke gjøre det lett.

Short story
Våknet våt i natt, blødde. Brunt. Som smeltet melkesjokolade.
Legen fant ikke hjertelyd, men sier det er for tidlig enda.
Henviser meg til gyn.pol for ul siden min private gyn har ferie (ellers hadde jeg ringt dit i morges)
Etter lunsj har ikke gyn. Pol fått henvisninga enda. Jeg ringte legen igjen.
Sjekker gyn pol i morgen igjen om den er kommet frem.

Legen tok i tillegg hcg. Litt meningsløst uke 12 ettersom hcg synker fra uke 10 til 20 ca...

Longer story, se dagbok.
 
Sender deg mange gode tanker, Sara - krysser fingre og tær <3
 
Neimen Sara :( Sender mange tanker og klemmer :Heartpink Krysser fingre!
 
Håper gjør jeg også.

Jeg blør ikke mer, ikke noe friskt rødt i det hele, og har ikke kramper. Litt vondt av og til, men mye er engstelse, og mye er hvor lite jeg har spist i dag... En halv grillpølse til middag...
 
Krysser fingrene for at alt er bra med lille I magen!
 
Sender deg en megastor klem! Vet veldig godt hva blødninger gjør med psyken , og håper at vi begge to (sett at du og får time imorgen) ser at alt er bra på UL imorgen !:)
 
Sender deg en megastor klem! Vet veldig godt hva blødninger gjør med psyken , og håper at vi begge to (sett at du og får time imorgen) ser at alt er bra på UL imorgen !:)
Krysser fingrene for deg i alle fall.

Jeg vet sannelig ikke når jeg får time.
 
uff, håper dette er veldig uskyldig,, masse lykke til imorgen :)
 
Takk for alle lykkeønskninger.
 
Masse lykke til! Håper det bare er en uskyldig blødning, og at kroppen snart kan slutte å skremme.. :(
 
Nei huff.. :( Sender deg masse gode vibber. Håper lille klorer seg fast og at dette bare er uskyldig. Uansett en forferdelig opplevelse :(

Lykke til i morgen ❤️
 
Jeg har troa på at dette også er en uskyldig blødning.❤️

Håper du får UL i morgen! Og om ikke ville jeg ringt jordmor og hørt om å få komme inn for å lytte etter hjertelyd.
 
Vi får se hva morgendagen bringer

Nå klarte visst ikke brann avgjøre denne cupen uten minimum ekstraomganger, så da sitter jeg litt til og får med meg hvprdan det går

Ellers er det egentlig leggetid
 
Back
Topp