Jeg skulle klare 700 innlegg denne mnd og er i rute for det100 innlegg till vilket mål??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle klare 700 innlegg denne mnd og er i rute for det100 innlegg till vilket mål??
Så braJeg skulle klare 700 innlegg denne mnd og er i rute for det![]()
NeidaDet er det, men har jo andre ting å bruke pengene på også![]()
Hvilke mål man har kommer an på konkurranseregleneSå bra. Har du sånn mål før hver Mnd??
OmgHvilke mål man har kommer an på konkurransereglene
Nei, men nå var det så lenge siden jeg var på topp 100 lista sist. Derfor var det gøy med et målSå bra. Har du sånn mål før hver Mnd??
Ugler er populært her også. Det finnes jo på det meste ogsåNeidaher kjøper jeg alt så lenge det er ugler på
![]()
Oki da førstår eg.Nei, men nå var det så lenge siden jeg var på topp 100 lista sist. Derfor var det gøy med et mål![]()
Da hadde du nok behov for søvnenJeg sovna vist for over 2 timer siden :O viste ikke engang at jeg var trøtt, jeg bare våkna haha![]()
Går nok lettMangler under 100 innlegg nå og det skal jeg klare![]()
Da hadde du nok behov for søvnen![]()
Jeg sovna vist for over 2 timer siden :O viste ikke engang at jeg var trøtt, jeg bare våkna haha![]()
Hehe men du sover jo titt og stadig da![]()
Jepp!
Har ikke gjort det idag da...![]()
Hurra! Svigermor-shoppingen resulterte i stellematte, lammeskinn og vårpose![]()