Godt jobba da![]()
Det føles ganske greit nå, men må si jeg lurer litt på om jeg skulle ha tatt det andre nå som jeg allerede er svett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobba da![]()
Var veldig koselig.Det er jo en fin ting å ha gjort det dajeg har jo ingen å trille ennå så da får vel jeg bruke gressklipperen haha
![]()
Var veldig koselig.
Vi var tre stykker som trillet sammen
Er mer kresen på tempraturen da![]()
Sjokolade kakeHva slags kake?![]()
Aha Oki.Ja, kan ikke klage på den
Er ikke en fast vakt, da..
Hahaha ja får hoppas då.Vi får krysse fingra for juli![]()
Nami nami. Saftig eller?Sjokolade kake![]()
Er vel ikke så stor forskjell på temp hos dere og oss kanskje ;-)Å så deilig da.![]()
Her har vi ikke tenkt på basseng enda. Må bli litt varmere her. Var en del skyer og den skura.![]()
Når er du ferdig på jobb da?Så deilig
Jeg har vært på jobb, så har ikke spist middag idag![]()
Så du kom deg ut ja ;-)Nå er jeg overbevist om at det var unødvendig å dusje tidligere i dagfor etter å ha klippet plenen og raka den er jeg nå gjennomvåt av svette
men plenen er nå kort og jeg får ta en annen dag og luke + div for det ser jo ikke ut der haha
Ja den trenger å lufte seg den og innimellomDet er jo en fin ting å ha gjort det dajeg har jo ingen å trille ennå så da får vel jeg bruke gressklipperen haha
![]()
Hva maler du?Nei nå skal jeg male litt igjen ;-)
Så du kom deg ut ja ;-)
Ja den trenger å lufte seg den og innimellom![]()
Det føles ganske greit nå, men må si jeg lurer litt på om jeg skulle ha tatt det andre nå som jeg allerede er svettmen jeg er usikker på om hofta mi er helt enig i det
![]()
Hør på hofta
Ikke slit deg helt ut...![]()