Alt ordner seg for snille jenter!

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Jeg har fått tilbakemelding på søknaden om tilrettelagt praksis, og de skulle tilrettelegge for det! :D En liten påminnelse om tilknyttningsproblem til ungen om jeg fortsatte på skolen, men er jo ikke akkurat som om jeg har tenkt å etterlate bebisen hjemme og ikke ha med meg lille, lille skal være med på skolen i skole ukene og når jeg er i praksis så skal mamma passe og kommer til å komme til meg når jeg har pause og lignende med lille! :D så ser ikke helt den selv!

I tillegg har jeg fått svar på eksamene mine og er super stolt!
SRLE- samfunnsfag, religion og etikk = C
BULL- barns utvilling lek og læring = B!
Nå tar jeg sommer med god samvittighet! :D

Måtte bare få det ut da jeg har hatt verdens verste følelse på alle tre tingene!

Så bra at det ordna seg!

Beklager, har ikkje heilt fått det med meg, men skal du forsette å studere? Lenge igjen?

Så bra at det ordna seg!

Beklager, har ikkje heilt fått det med meg, men skal du forsette å studere? Lenge igjen?

Jeg går deltid barnehagelærer så skal fortsette å studere ja! :)
3 år

Jeg går deltid barnehagelærer så skal fortsette å studere ja! :)
3 år
Då må du ha mykje lykke til. Det går nok bra, om alt går bra med den lille og med god tilrettelegging. Eg fekk ammefri 2 t kvar dag i min praksis. Var godt å ikkje vere så lenge vekke frå babyen..

Då må du ha mykje lykke til. Det går nok bra, om alt går bra med den lille og med god tilrettelegging. Eg fekk ammefri 2 t kvar dag i min praksis. Var godt å ikkje vere så lenge vekke frå babyen..

Skal snakke med praksisplassen om alt sånt etterhvert tenkte jeg :)
Takk! :)

Back
Topp