Juni!

Jeg har akkurat hatt insett (på lørdag), Var på Maigaard i Århus Danmark, satte inn 2 perfekte egg....venter bare på svar 4.7.15....:)
Jeg er 44 år ;-)
Se min blogg ivfetter40.blogg.no
Jeg har hatt et avbrutt forsøk nå, ingen av eggene var gode nok til frys, og jeg fikk totalfrys pga fare for overstimulering...

Jeg har fortsatt negative tester, 11 dager etter innsetting:-( gir opp hele greia snart... Vært gravid en gang før (endte i MA) og da slo testene ut positivt rugedag 10. Æsj, hadde håpa sånn!! :'(

ImageUploadedByBV Forum1435052384.177163.jpg

Gratulerer med positiv test, og lykke til!:-D :-) har et ørlite håp innerst langt inne i sjela, men prøver å forberede meg på nytt forsøk.
Takk takk. Ja skjønner det da, jeg bare kjenner meg så igjen for akk slik var jeg på søndag også, spurte om fryseforsøk og alt, var helt sikker på det ikke hadde gått lissom... Men i går var testen plutselig positiv, så må ikke miste helt troa ;)

Her er alt topp! Fremdeles positive tester (må jo teste hver dag :rolleyes:) spiren skal med på sin første rockekonsert i Hamburg i kveld, og lager generelt lite bøll :-) formen din da?
Så bra :) blir säkert roligt med konsert . Formen är fin :) känner mer för varje dag nu så det är spännandes.

Han legen i går ymta om at de kanskje kom til å vurdere lang protokoll neste gang.. i alle fall måtte det endringer til! Håper ikke det blir nesespray :(
Vi hadde langt regime nå...perioden med nesespray var grusom, sint som en veps for ingenting og fæle svettetokter. Håper jeg slipper det flere ganger også :wacky:

Vi hadde langt regime nå...perioden med nesespray var grusom, sint som en veps for ingenting og fæle svettetokter. Håper jeg slipper det flere ganger også :wacky:
Ånei:nailbiting:
ser for meg at jeg også kan bli grusom å ha i hus.. ligger til slekta å være grusom i overgangsalderen, og dette er jo egentlig en type kunstig overgangsalder har jeg hørt.. puuuhh, krysser fingre og tær!

Back
Topp