☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

IKM i dag, kjenner jeg er nervøs for om den kommer, likevel om jeg har testet positivt.
Testene har vært så svake, med liten stigning, så jeg frykter kjemisk. Venter på en digital test i posten, kanskje jeg har den i morgen så jeg kan ta den onsdagmorgen.

ImageUploadedByBV Forum1434973841.538699.jpg

IKM i morgen. Lover ikkje bra denne gangen heller! *oppgitt og lei*

Dette er dere med IKM I dag :)

♢ Mandag 22.06
Bina
Drømmer_om_nr2, pp3
Snartlitenfamilie <3, pp8

Negativ ettermiddagstest 13 dpo så da er det bare å forberede seg på pp 41 :( æsj..

Tok en test igår som var ca 10 DPO, kun skyggestrek så da går vi inn i PP 9.Mannen er da bortreist på jobb så neste tjangs er PP 10, det er midt i Danmarksferien vår..Med en annen familie :-/

Er 8 eller 9 dager dpo i dag. Har ingen symptomer annet enn litt såre brystvorter. Er i min første pp og har ingen barn fra før. Jeg ser at flere av dere har langt flere symptomer enn meg. Er det vanlig å ha mange symtomer så tidlig i et evt. svangerskap?

Tror eg er 12 DPO idag då kom denne testen.Ble veldig usikker eg nå..Har tatt noen andre tester men har sett kun skygger.
Er dette og skygge?Eg må ikke myse for og se den hvertfall :p
Har ingen symptom utenom at eg spiser hele tiden og har vært litt uvel..
ImageUploadedByBV Forum1435033250.568244.jpg

Tror eg er 12 DPO idag då kom denne testen.Ble veldig usikker eg nå..Har tatt noen andre tester men har sett kun skygger.
Er dette og skygge?Eg må ikke myse for og se den hvertfall :p
Har ingen symptom utenom at eg spiser hele tiden og har vært litt uvel..Vis vedlegget 123028
Gratulerer :D

Back
Topp