Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får beskjed om å holde eit øye med vekta og berre se det an. Ho er veldig våken og fin og har mange bleieskift om dagen, så det einetste som uteblir er vektoppgangen. Mi starta høyt (utafor skalaen) men er no litt under den grønne streken.Dere som har små som ikke går opp nok, hva sier helsesøster til dere om det? Min er heldigvis ganske avslappet, men vil gjerne følge med så er hos henne ca annenhver uke. Da snakker vi om amming og hvordan det går. Mi går opp ca 130g i uka så det er ikke så ille, men var litt liten allerede ved fødselen så er på vei ut av skjemaet..
Godt å høre flere har avslappende helsesøstreVi får beskjed om å holde eit øye med vekta og berre se det an. Ho er veldig våken og fin og har mange bleieskift om dagen, så det einetste som uteblir er vektoppgangen. Mi starta høyt (utafor skalaen) men er no litt under den grønne streken.
Slik var det med mor mi og. Eg lå utafor skalaen heile oppveksten min og det er først no har eg fått ein vekt som er innafor normalenGodt å høre flere har avslappende helsesøstreVår er og våken og fornøyd med mange bleieskift. Jeg var visst lik da jeg var baby, men mamma fikk skikkelig resfs på helsestasjonen hvor de på ramme alvor spurte om hun ga meg mat. De ville til og med ha meg på utredning, men da fikk mamma hjelp av en barnelege som satte ned foten
![]()
5670kg er vel litt over gjennomsnittet vil jeg troHer var hun 63cm og veide 5670kg, så hun lå helt på gjennomsnittetVar vondt til mammahjertet å høre henne gråte under sprøytene, men heldigvis fikk samboeren roet henne raskt ned
![]()
Mi var 5920 11,5 uker gamnel så tror igrunn ikke det5670kg er vel litt over gjennomsnittet vil jeg tro![]()
5670kg er vel litt over gjennomsnittet vil jeg tro![]()