Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan tragiske blir de???Anita med spiler (hvis det er sånn det skrives), uten innlegg. Greit nok, Bravado er digge de og, men man får så tragiske pupper i de etterhvert![]()
Jeg elsker bravado seamless :-D
Bruker mine fortsatt, selv om det er et år siden jeg sluttet å amme ;-)
De kan gjøres om til vanlig bh i stroppene når man ikke ammer mer;-)
Anita med spiler (hvis det er sånn det skrives), uten innlegg. Greit nok, Bravado er digge de og, men man får så tragiske pupper i de etterhvert![]()
Lindex har 2pk ammebh i bomull uten spiler. Kjempe elastisk og veldig godeHar kjøpt en fra Hm som ikke ville passe til meg hvertfall. Gnager på sidene.
Trenger også tips![]()
Lindex har 2pk ammebh i bomull uten spiler. Kjempe elastisk og veldig gode![]()
Jeg er veldig fornøyd med de. Har forholdsvis store pupper, men får hverken hengepupper eller vondtMen er de støttende? Er vandt med at det er litt støtte i selve koppen liksom![]()
Jeg er veldig fornøyd med de. Har forholdsvis store pupper, men får hverken hengepupper eller vondt![]()

Bravado sine på ammebutikken.no og Change.no sine. Den frå change e med spiler![]()
Kjøpte akkurat to fra Lindex, og de også gnager mot armhulenHar kjøpt en fra Hm som ikke ville passe til meg hvertfall. Gnager på sidene.
Trenger også tips![]()
Den på Change kan du jo få på butikkBare litt skummelt å bestille på nett i tilfelle de ikke passer![]()
Kjøpte akkurat to fra Lindex, og de også gnager mot armhulen![]()
Har handla på HM og Lindex, takler ikke spiler på ammebh, de fra HM gnager. Alle gnager for såvidt.
Fant heldigvis to fra Triumph fra forrige svangerskap. De er fantastiske!!
Trumph
Du kan prøve de i butikken så da får du jo en følelse av hvordan de er. Og hvis du ikke orker å prøvd så kan du prøve hjemme, jeg fikk lov til detHmm, må sjekkes ut![]()